Biznes w rozmiarze XXL
Marka odzieży plus size szuka partnerów, którzy chcą poszerzyć asortyment swoich sklepów o ubrania w dużych rozmiarach.
W kolekcji firmy 20inLove znajdują się sukienki, spódnice, spodnie i bluzki w rozmiarach od 44 do 62. Większość z nich trafia do rąk klientów detalicznych, głównie na rynku niemieckim, poprzez internetowy kanał sprzedaży. Reszta produktów znajduje się w sklepach stacjonarnych. Właściciele konceptu otworzyli pierwszy własny butik z ubraniami w galerii PTAK Moda. A dwa miesiące temu zdecydowali się na wejście w system partnerski. Swoją ofertę biznesową kierują do właścicieli sklepów z modą damską, którzy mogą urozmaicić swój asortyment o ubrania plus size. Dziś współpracują z dwoma partnerami, jednym w Poznaniu i drugim w Grecji.
– Aktualnie szukamy dystrybutorów, chcących umieścić nasze produkty w swoich butikach stacjonarnych – informuje Tomasz Kaszczyński, menadżer sklepu 20inLove. – Poszukujemy partnerów w całym kraju. Najwięcej klientów mamy na Dolnym Śląsku i Mazowszu, ale nie chcemy ograniczać się do żadnej lokalizacji.
Osoba zainteresowana sprzedażą produktów 20inLove musi prowadzi własny sklep odzieżowy. Każdy z partnerów kupuje co najmniej 6 produktów z każdej zamówionej kolekcji. Zgodnie z wymogami właścicieli konceptu, 25-30 proc. towarów w sklepach partnerskich powinny stanowić ubrania marki 20inLove. Dodatkowo miesięczne zakupy partnera muszą sięgać co najmniej 10 tys. zł. Właściciele umieszczają sklep partnera w bazie na stronie internetowej firmy. Każdy dystrybutor produktów plus size dostaje również wsparcie marketingowe – może posiłkować się oficjalnymi materiałami reklamowymi marki, a także wykorzystywać logo 20inLove. Właściciele 20inLove przyznają, że na razie uczą się, jak budować system partnerski.
– W tym roku nie mamy konkretnych planów sprzedażowych. Na ten moment budujemy nasz koncept, szukamy nowych kanałów sprzedaży. Jeśli system partnerski będzie cieszył się zainteresowaniem, za rok ruszymy z franczyzą – dodaje Tomasz Kaszczyński.
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

