Biznes w rozmiarze XXL

Marka odzieży plus size szuka partnerów, którzy chcą poszerzyć asortyment swoich sklepów o ubrania w dużych rozmiarach.
W kolekcji firmy 20inLove znajdują się sukienki, spódnice, spodnie i bluzki w rozmiarach od 44 do 62. Większość z nich trafia do rąk klientów detalicznych, głównie na rynku niemieckim, poprzez internetowy kanał sprzedaży. Reszta produktów znajduje się w sklepach stacjonarnych. Właściciele konceptu otworzyli pierwszy własny butik z ubraniami w galerii PTAK Moda. A dwa miesiące temu zdecydowali się na wejście w system partnerski. Swoją ofertę biznesową kierują do właścicieli sklepów z modą damską, którzy mogą urozmaicić swój asortyment o ubrania plus size. Dziś współpracują z dwoma partnerami, jednym w Poznaniu i drugim w Grecji.
– Aktualnie szukamy dystrybutorów, chcących umieścić nasze produkty w swoich butikach stacjonarnych – informuje Tomasz Kaszczyński, menadżer sklepu 20inLove. – Poszukujemy partnerów w całym kraju. Najwięcej klientów mamy na Dolnym Śląsku i Mazowszu, ale nie chcemy ograniczać się do żadnej lokalizacji.
Osoba zainteresowana sprzedażą produktów 20inLove musi prowadzi własny sklep odzieżowy. Każdy z partnerów kupuje co najmniej 6 produktów z każdej zamówionej kolekcji. Zgodnie z wymogami właścicieli konceptu, 25-30 proc. towarów w sklepach partnerskich powinny stanowić ubrania marki 20inLove. Dodatkowo miesięczne zakupy partnera muszą sięgać co najmniej 10 tys. zł. Właściciele umieszczają sklep partnera w bazie na stronie internetowej firmy. Każdy dystrybutor produktów plus size dostaje również wsparcie marketingowe – może posiłkować się oficjalnymi materiałami reklamowymi marki, a także wykorzystywać logo 20inLove. Właściciele 20inLove przyznają, że na razie uczą się, jak budować system partnerski.
– W tym roku nie mamy konkretnych planów sprzedażowych. Na ten moment budujemy nasz koncept, szukamy nowych kanałów sprzedaży. Jeśli system partnerski będzie cieszył się zainteresowaniem, za rok ruszymy z franczyzą – dodaje Tomasz Kaszczyński.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej