Małpka zmienia skórę
Małpka została multifranczyzobiorcą sieci Carrefour. Pierwszy sklep pod nowym szyldem działa już w stolicy. Tym samym Carrefour Polska ratuje markę z kłopotów.
- Strategia rozwoju sieci Carrefour na najbliższe lata zakłada dynamiczną ekspansję w formacie convenience, stąd nasza decyzja o podjęciu współpracy w niektórych lokalizacjach, w których wcześniej działały sklepy pod logo Małpka - komentuje Biuro Prasowe Carrefour Polska
Małpka rozpoczęła już współpracę z Carrefourem, ale planuje też rozmowy z innymi sieciami. Zdaniem prezesa spółki przeprowadzone analizy pokazują, że nie trzeba zmieniać lokalizacji sklepu, aby w wyniku zmiany szyldu na bardziej rozpoznawalny zagwarantować sobie 40-procentowy wzrost obrotów. Dlatego Małpka, chcąc ratować biznes, decyduje się na franczyzę.
Obie strony zakładają, że na tej współpracy zarobią.
- W tym modelu współpracy działa już pierwsza placówka zlokalizowana w Warszawie. Planowane są również kolejne otwarcia, o których Carrefour Polska będzie informować na bieżąco - poinformowało Biuro Prasowe Carrefour Polska.
Lokalizacja sklepów pozostanie taka sama, ale dzięki umowie pod szyld Carrefoura przejdzie ok. 30 placówek.
Przypomnijmy, że od ponad pół oku firma nie była już w stanie zajmować się działalnością handlową. W spółce prowadzone jest postępowanie układowe - ma długi w wysokości ok. 113 mln zł. Wnioski złożone zostały przez właścicieli lokali, w których działały sklepy Małpka Express - z powodu opóźnień w płatnościach. Na dziś spółka zobowiązana jest do regulowania wszystkich nowych wierzytelności na bieżąco, za to egzekucja wcześniejszych długów, które mają zostać objęte układem, została wstrzymana. Kolejna rozprawa zaplanowana jest na 7 sierpnia br.
Według zapowiedzimedialnych prezesa spółki, szyld Małpki zniknie z rynku do końca lipca. Na nasze pytania, przesłane maile, biuro prasowe Małpka Express nie odpowiedziało.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


