Pierwszy franchisingowy Palmers

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dotychczas Palmers miał dwie jednostki pilotażowe w Warszawie. Warszawskie sklepy miały najwyższe obroty ze wszystkich salonów Palmersa w Europie Środkowo-Wschodniej - dowiedzieliśmy się od spółki Tarjo, polskie operatora sieci.

- Nasz sklep w warszawskiej Galerii Mokotów osiągnął w 2001 roku obrót ok. 1.4 mln zł – mówi Joanna Tarka, prezes spółki Tarjo. - Naszym partnerom franchisingowym oferujemy silną, odnoszącą sukcesy na polskim rynku markę.

Palmers, jako jedna z nielicznych firm w branży bieliźniarskiej, sprzedaje swoje wyroby tylko poprzez sklepy firmowe. Wszystkie punkty sprzedaży muszą spełniać wysokie standardy narzucone przez centralę firmy w Wiedniu. Dotyczy to zarówno lokalizacji jak i wyposażenia sklepów. Zgodnie z założeniami firmy do końca 2003 roku powinno powstać sześć nowych sklepów firmowych w największych polskich miastach.

Palmers powstał w 1914 roku w Austrii, a obecnie posiada kilkaset sklepów firmowych w Europie i Azji. W Polsce obecny jest od 1993 roku. Kojarzony jest z odważnymi kampaniami reklamowymi na bilbordach. Dla Palmersa pracowali znani fotografowie: Bruno Bisang, czy Herb Ritts. Modelkami były między innymi: Naomi Cambell, Tatjana Patiz, Carrie Otis, Nadja Auermann oraz Cindy Crawford.

Info: Tarjo

Author
Michał Wiśniewski
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €