Pierwszy franchisingowy Palmers
W Bielsku Białej został otwarty pierwszy w Polsce franchisingowy sklep Palmers.
Dotychczas Palmers miał dwie jednostki pilotażowe w Warszawie. Warszawskie sklepy miały najwyższe obroty ze wszystkich salonów Palmersa w Europie Środkowo-Wschodniej - dowiedzieliśmy się od spółki Tarjo, polskie operatora sieci.
- Nasz sklep w warszawskiej Galerii Mokotów osiągnął w 2001 roku obrót ok. 1.4 mln zł – mówi Joanna Tarka, prezes spółki Tarjo. - Naszym partnerom franchisingowym oferujemy silną, odnoszącą sukcesy na polskim rynku markę.
Palmers, jako jedna z nielicznych firm w branży bieliźniarskiej, sprzedaje swoje wyroby tylko poprzez sklepy firmowe. Wszystkie punkty sprzedaży muszą spełniać wysokie standardy narzucone przez centralę firmy w Wiedniu. Dotyczy to zarówno lokalizacji jak i wyposażenia sklepów. Zgodnie z założeniami firmy do końca 2003 roku powinno powstać sześć nowych sklepów firmowych w największych polskich miastach.
Palmers powstał w 1914 roku w Austrii, a obecnie posiada kilkaset sklepów firmowych w Europie i Azji. W Polsce obecny jest od 1993 roku. Kojarzony jest z odważnymi kampaniami reklamowymi na bilbordach. Dla Palmersa pracowali znani fotografowie: Bruno Bisang, czy Herb Ritts. Modelkami były między innymi: Naomi Cambell, Tatjana Patiz, Carrie Otis, Nadja Auermann oraz Cindy Crawford.
Info: Tarjo
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...