Pizza z monitora

Pizzerie Gruby Benek inwestują w nowoczesne technologie. Czy dzięki temu franczyzobiorcy zarobią więcej?
Cyfrowe monitory, służące do wyświetlania oferty, aktualnych promocji czy nowości – to rozwiązane wprowadzane przez wiele lokali. Zdecydowała się na nie także sieć Gruby Benek, która liczy obecnie 40 pizzerii. W ponad połowie z nich znalazły się już 48-calowe monitory, przystosowane do wielogodzinnego wyświetlania treści.
– System pozwala dostosować wyświetlane treści w zależności od pór dnia i dni tygodnia, pod konkretne grupy klientów, co pozwala optymalizować sprzedaż dań i napojów – mówi Mateusz Szewczyk, prezes sieci Gruby Benek. – Z naszych obserwacji wynika, że wprowadzenie systemu znacząco wspiera bądź nawet zastępuje obsługę lokalu w sugestywnej sprzedaży, w szczególności w oferowaniu promocji i nowości. To nasza odpowiedź na zmieniającą się sytuację na rynku pracy, czyli dużą rotację pracowników i ich mniejsze zaangażowanie w aktywną sprzedaż.
Wszystkie nowo otwierane lokale Grubego Benka wyposażone są w prezentery led. Te już funkcjonujące sukcesywnie wprowadzają to rozwiązanie w miejsce klasycznych menuboardów. Oczywiście zakup i montaż monitorów to dodatkowy wydatek – w zależności od liczby zamontowanych wyświetlaczy koszt waha się od 2 do 8 tys. zł. Jednak franczyzodawca zapewnia, że taka inwestycja się opłaca.
– Szacujemy, że system podnosi sprzedaż w lokalu o nawet 20 proc. – twierdzi Mateusz Szewczyk. – To, co na pewno stanowi naszą przewagę konkurencyjną, to fakt, że nie potrzebujemy zewnętrznego serwisowania i obsługi dla tego systemu, bo jest on dziełem naszych firmowych informatyków.
Inwestycja w pizzerie pod szyldem Gruby Benek zaczyna się od 60 tys. zł. Jej ostateczna wysokość uzależniona jest od stanu lokalu, metrażu oraz zakresu prac jakie należy wykonać. Wstępna opłata licencyjna wynosi 5 tys. zł, a franczyzowa opłata miesięczna 1,4 tys. zł.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej