Zyski z rabatów

Szansa na dodatkowy zarobek
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Więcej kuponów rabatowych w gazetkach, portal internetowy, na którym można zamieszczać ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz nawiązanie współpracy z galeriami handlowymi – to nowości, które partnerom Rabatem.pl mają zapewnić większy przychód.

Do tej pory w Gazetce z rabatem można było zamieścić 20 rabatów, teraz może ich być ponad 35 – mówi Michał Janus, właściciel Rabatem.pl. Z początkiem roku jeden z franczyzobiorców firmy pozyskał ponad 30 klientów w  jednej z galerii handlowych, firma podjęła więc decyzję o wydrukowaniu dwukrotnie większej powierzchni.

Dzięki temu zabiegowi niektórzy franczyzobiorcy zwiększyli zyski, optymalizując koszty – tłumaczy Michał Janus.

Średnio reklamodawcy za każdą kampanię w prasie, internecie i social media płacą ok. 500 zł netto. Najlepsi partnerzy Rabatem.pl mogą zatem zarobić kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie. Ponadto firma postawiła na rozwój portalu internetowego. Na początku tego roku został on zmodernizowany i lepiej dostosowany do urządzeń mobilnych. Zyskał także nowe funkcjonalności. Ponadto pojawiły się kody rabatowe dla klientów do ponad 5 tys. sklepów internetowych.

W efekcie codziennie użytkownicy dostają tysiące promocji od kilkuset sklepów internetowych – mówi Michał Janus.

Właściciel sieci tłumaczy, że każdy franczyzobiorca w ramach współpracy prowadzi lokalny portal z kuponami zniżkowymi na usługi i produkty okolicznych firm a także staje się wydawcą "Gazetki z Rabatem". Ale ma także możliwość dodatkowego zarobku dzięki sprzedaży kampanii reklamowej z zasięgiem na całą Polskę.

– Na przykład jeżeli duża firma ma siedzibę w miejscowości, w której działa nasz partner, to może on jej sprzedać kampanię ogólnopolską. Zyski są wtedy kilkukrotnie wyższe niż w przypadku lokalnych kampanii – mówi Michał Janus.

Firma rozwija ponadto współpracę z galeriami handlowymi, które coraz chętniej inwestują w zniżki dla klientów. Modne w ostatnim czasie stały się choćby noce rabatów.

W tej chwili Rabatem.pl współpracuje z 16 franczyzobiorcami oraz posiada trzy jednostki własne.

Od potencjalnych partnerów franczyzodawca nie wymaga szczególnych kwalifikacji. Najważniejsze są umiejętności sprzedażowe.

– Szukamy doświadczonych sprzedawców, najlepiej związanych ze sprzedażą reklam w prasie, internecie, agencjach reklamowych czy przedstawicieli handlowych – mówi Michał Janus.

Partner musi posiadać laptop i telefon oraz uiścić niecałe 8 tys. zł netto opłaty licencyjnej, jeśli zdecyduje się działać w mieście zamieszkałym przez maksymalnie 300 tys. mieszkańców. Jeśli w większym, opłata wzrasta, bo można więcej zarobić. W ramach współpracy franczyzobiorca powinien płacić na rzecz franczyzodawcy tzw. abonament w wysokości 249 zł miesięcznie. Musi też mieć pieniądze na druk gazetek. Przykładowo w mieście 60-tysięcznym powinien wydrukować 5 tys. egzemplarzy, co kosztuje 470  zł netto. Do tego trzeba doliczyć jeszcze koszty dystrybucji "Gazetki z Rabatem" – rzędu ok. 400 zł.

Rabatem.pl ruszyło w 2013 roku. Wcześniej Michał Janus przez wiele lat zajmował się marketingiem i sprzedażą reklam. Jego celem było wprowadzenie nowego nośnika reklamowego na rynek.

– Nie chciałem kolejnej gazety płatnej lub bezpłatnej, radiostacji, stawiania billboardów, opiniotwórczego portalu i tym podobne. To wszystko już było. Szukałem nośnika z niskimi kosztami stałymi w prowadzeniu biznesu, formy reklamy, która jest tania, ale efektywna. Nie jest bowiem sztuką sprzedać reklamę. Sztuką jest sprzedać reklamę, tak, żeby pieniądze, które zainwestował w nią zwróciły się. Przyciągneliśmy nowych klientów do naszych kontrahentów, właściwie w każdej branży. Zyskaliśmy też stałych klientów, zaczynamy współpracować z coraz większymi partnerami. Przykładem jest KFC, 4F, Burger King, Nike, czy też znane polskie galerie handlowe – tłumaczy Michał Janus.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €