Bąbelki we franczyzie

Stoisko z azjatycką herbatą to wydatek rzędu 35 tys. zł. Podobno może zwrócić się bardzo szybko.
Crazy Bubble od 2012 roku sprzedaje Polakom pochodzącą z Azji bubble tea, czyli orzeźwiającą herbatę z kulkami tapioki. Obecnie ma jeden lokal własny, 18 franczyzowych i dziewięć punktów partnerskich.
- Większość naszych punktów znajduje się w galeriach handlowych, co jest niebywałe korzystne, ze względu na dużą, całoroczną, przepustowość klientów. W sezonie letnim stawiamy również na mobilne jednostki oraz punkty w parkach rozrywki czy innych miejscach, gdzie ludzie spędzają wolny czas – mówi Paweł Kłosowski, franczyzodawca Crazy Bubble.
Współpracę z marką można nawiązać na zasadach franczyzy lub w modelu partnerskim.
- Ten ostatni jest dla osób, które prowadzą już jakiś lokal gastronomiczny i chcą dołożyć do swojej oferty nowy produkt – wyjaśnia Paweł Kłosowski. - Jeśli chodzi o franczyzę, jesteśmy otwarci na różne formaty lokali: stacjonarny, wyspa handlowa, stoisko mobilne. W zależności od planowanej lokalizacji lub pomysłu franczyzobiorcy szukamy różnych rozwiązań, jak również pomagamy od początku w adaptacji lokalu, przyczepy czy innego miejsca, które ma potencjał.
Najpopularniejszy format to wyspy handlowe. Franczyzobiorca powinien sam zaproponować lokalizację, ale licencjodawca może go też wesprzeć posiadanymi przez siebie ofertami od galerii handlowych. Najlepiej sprawdzi się wyspa wielkości około 3x3m. Musi być możliwość podłączenia wody oraz prądu trójfazowego. Stoisko powinno być wyposażone w takie sprzęty, jak kostkarka, lada chłodnicza, lodówki oraz specjalistyczne maszyny do produkcji bubble tea. Szacunkowy koszt gotowej do pracy wyspy z szyldem Crazy Bubble to ok. 35 tys. zł. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci, natomiast miesięczna opłata franczyzowa wynosi 500 zł.
Jak mówi franczyzodawca, zdarzyło się, że inwestycja w punkt Crazy Bubble zwróciła się w dwa miesiące, ale według średnich szacunków trzeba dać sobie na to czas nawet do roku.
- Oferujemy wszystko, co jest potrzebne do współpracy: szkolenia, materiały reklamowe, wsparcie marketingowe, pomoc przy sprawach związanych z uzyskaniem zgód sanepidu. Przekazujemy receptury oraz know how prowadzenia naszego biznesu – podkreśla Paweł Kłosowski. - Pracujemy wyłącznie na półproduktach Crazy Bubble. Wszystkie są sprowadzane z Tajwanu i odznaczają się jakością, której nie da się uzyskać nigdzie w Polsce.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej