Franczyza ze smakiem

Pomysłodawcy Sevi Kebab dzielą się z franczyzobiorcami przepisami na tureckie dania i na prowadzenie firmy.
Sevi Kebab funkcjonuje na rynku gastronomicznym od ponad 10 lat. Koncept łączy ideę „fast food” z elementami restauracyjnymi. W lokalach serwuje się przede wszystkim kebab. Danie występuje pod trzema postaciami: w tortilli, bułce i na talerzu, z dwoma rodzajach mięsa, wołowo-baranim i kurczakiem. Menu jest urozmaicone o kilka oryginalnych posiłków tureckich z grilla, dodatki w postaci świeżych warzyw, frytek, kaszy i sosów oraz zimne napoje i piwo. W karcie znajdą się również opcje dla wegetarian, między innymi kebab z falafelem czy hummusem.
Z polecenia
Restauracje Sevi Kebab znajdują się w dziewięciu polskich miastach, między innymi Katowicach, Elblągu czy w Warszawie. Łącznie w sieci są 22 placówki. Franczyza okazała się receptą marki na start w kolejnych polskich miastach.
– Ponad 6 lat temu zaczęliśmy rozwijać system franczyzowy. Jako doświadczeni restauratorzy postanowiliśmy podzielić się swoim przepisem na sukces z innymi przedsiębiorcami, którzy podobnie jak właściciele marki Sevi Kebab są zakręceni na punkcie gotowania na najwyższym poziomie – mówi Agnieszka Żółkiewicz, project manager marki Sevi Kebab.
Nowi licencjobiorcy trafiają do firmy głównie z polecenia obecnych franczyzobiorców. Choć marka promuje się także na ogólnopolskich wydarzeniach biznesowych.
Osoby zainteresowane franczyzą są zobowiązane do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Co jednak najważniejsze, muszą posiadać kapitał na start. Franczyzodawca podkreśla, że przed podjęciem ostatecznej decyzji warto dobrze się zastanowić.
- Gastronomia jest obecnie bardzo modnym kierunkiem biznesowym. Często wyobrażenie o posiadaniu restauracji sprowadza się do degustacji dań czy zarządzania personelem. Tymczasem prowadzenie własnego biznesu gastronomicznego wymaga tak samo dużego zaangażowania ze strony właściciela, jak w przypadku każdego innego biznesu – wyjaśnia Agnieszka Żółkiewicz.
Gwarantowane wsparcie
Koncept franczyzowy Sevi Kebab jest szyty na miarę centrów handlowych. Minimalna wymagana powierzchnia placówki to 40 m2. Franczyzodawcy posiadają bazę nowych lokalizacji i nadal prowadzą rozmowy z innymi galeriami. Są także otwarci na propozycje lokali ze strony licencjobiorców.
Gdy franczyzobiorca dobije targu i wybierze konkretne miejsce, sięga do portfela. Koszt inwestycji w punkt Sevi Kebab to 200 tys. zł. Dodatkowo franczyzobiorca musi zapłacić za adaptację lokalu. Według szacunków zwrot z inwestycji następuje po około 2-3 latach. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie przygotowanie do otwarcia restauracji.
– Franczyzobiorca musi na bieżąco monitorować postępy w każdym aspekcie funkcjonowania placówki, aby móc podejmować strategiczne decyzje. Nie mniej jednak nasi specjaliści z poszczególnych działów centrali pozostają w stałym kontakcie z licencjobiorcą i jego pracownikami, udzielają cennych rad, szukają najlepszych rozwiązań w każdej sytuacji, a także przestrzegają przed ewentualnymi zagrożeniami – informuje Agnieszka Żółkiewicz.
Wraz z podpisaniem umowy, franczyzobiorca dostaje gwarancję wsparcia ze strony właścicieli Sevi Kebab. Z ich pomocą poznaje strukturę firmy i razem z pracownikami bierze udział w szkoleniach. Co więcej, kierownik restauracji i jego zastępca zaznajamiają się ze wszystkimi stanowiskami pracy. Z czasem sami szkolą dodatkowe zatrudnione osoby. Poza szkoleniami na wstępie, w każdym lokalu franczyzowym są organizowane treningi wewnętrzne: produktowe, z zakresu obsługi klienta i działań marketingowych. Zarówno dawcy, jak i biorcy patentu na biznes organizują kampanie marketingowe. Jedni centralnie, drudzy w poszczególnych miastach. W razie potrzeby licencjobiorcy przechodzą treningi uzupełniające w siedzibie licencjodawcy, pod okiem innych kucharzy i kierowników.
Audytorzy firmy regularnie odwiedzają każdą restaurację. W ramach bieżącego wsparcia dostarczają franczyzobiorcom know how, receptur na dania oraz materiałów niezbędnych do prowadzenia firmy. Właściciele pomagają również przy rekrutacji i polecają sprawdzonych dostawców produktów.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej