Kolporter – Ajenci na salonach

Setki saloników
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jesteśmy największym dystrybutorem prasy w Polsce. Obsługujemy punkty handlowe oraz sieci sprzedaży, świadczymy usługi logistyczne i reklamowe. Od ponad 20 lat rozwijamy także sieć saloników prasowych. Dziś jest ich ok. 800. Oferują blisko 700 produktów. Oprócz szerokiego wyboru prasy i książek, są to też papierosy i artykuły tytoniowe, słodycze, leki OTC, kosmetyki, zabawki, doładowania prepaid. W naszych punktach są również dostępne usługi dodatkowe: opłacanie rachunków, doładowania liczników energetycznych, przyjmowanie zakładów Totalizatora Sportowego, sprzedaż biletów na mecze oraz imprezy kulturalne. Stale poszerzamy swoją ofertę, podążając za potrzebami klientów. W ostatnich latach wzbogaciliśmy zakres usług m.in. o płatności zbliżeniowe, nadania i odbiory przesyłek kurierskich, karty podarunkowe, paysafecart.

Rocznie obsługujemy niemal 70 mln klientów!

Salonik prasowy Kolportera to:

  • sprawdzony model biznesowy – stworzyliśmy jeden z największych systemów ajencyjnych w Polsce; byliśmy wielokrotnie nagradzani za kreatywność, skuteczność i wzorcowe relacje ze współpracownikami

  • bezpieczeństwo – oferujemy jasne i uczciwe warunki współpracy; u nas nie znajdziesz „gwiazdek”, ukrytych kar i zapisów drobnym drukiem; przed podpisaniem umowy nasi doradcy dokładnie wyjaśnią Ci wszystkie zasady współpracy i odpowiedzą na wszelkie pytania;

  • partnerskie relacje – uważamy, że partnerstwo jest fundamentem dobrej i długotrwałej współpracy; na każdym etapie działalności będziesz mógł liczyć na pomoc swojego opiekuna oraz wsparcie naszych doradców.

Zalety współpracy ajencyjnej, opartej na zasadach autorskiego systemu Kolportera:

  • brak wkładu własnego – przekazujemy Ci gotowy do pracy salonik, ponosimy też koszty jego utrzymania; nie musisz inwestować swoich oszczędności

  • stałe wynagrodzenie + premie – gwarantowana przez nas podstawa to jeden ze składników wynagrodzenia, drugim jest prowizja naliczana od sprzedaży, trzecim dodatkowe premie;

  • samodzielność – to Ty kierujesz salonikiem i dobierasz sobie współpracowników;

  • możliwości rozwoju – ajenci, którzy osiągają dobre wyniki sprzedażowe, mają możliwość objęcia kolejnych saloników;

  • wsparcie i opieka – otrzymasz dostęp do nowoczesnych narzędzi, wspierających sprzedaż, a nasi doradcy będą zawsze do Twojej dyspozycji.

Partnerom prowadzącym Saloniki Prasowe zapewniamy:

  • w pełni wyposażony sklep w atrakcyjnej lokalizacji, brak kosztów związanych z funkcjonowaniem lokalu;

  • wypłatę minimalnego gwarantowanego wynagrodzenia przez 6 pierwszych miesięcy, nawet wówczas jeśli salonik nie osiąga założonych obrotów,

  • stały dochód i wpływ na jego wysokość (dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od obrotu, premie za realizacje celów handlowych i standardów sieci, dodatkowe wynagrodzenie za wdrożenie usług),

  • umowę na czas nieokreślony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia,

  • kompleksowy system szkoleń przygotowujący do prowadzenia działalności i staż w saloniku;

  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu,

  • dobór najlepszej na rynku oferty produktów i usług, dostosowanej do potrzeb klientów,

  • skuteczną politykę cenową,

  • atrakcyjne, ogólnopolskie kampanie reklamowe i promocyjne obejmujące całą sieć,

  • możliwość samodzielnego dobór pracowników i prowadzenia biznesu rodzinnego,

  • stałą opiekę i wsparcie ze strony przedstawicieli firmy i najlepszych na rynku specjalistów,

  • dodatkowe korzyści dla osób 50+, np. wsparcie w zakresie księgowym, bezpłatne szkolenie z obsługi komputera.

Kolporter ponosi koszty:

  • związane z adaptacją i wyposażeniem lokalu,

  • związane z bieżącym funkcjonowaniem saloniku (czynsz, energia, woda, telefon itp.),

  • ubezpieczenia obejmującego włamanie, rabunek i nieszczęśliwe wypadki,

  • zakupu i dostarczenia do saloniku towaru,

  • niesprzedanych/przeterminowanych produktów,

  • wyposażenia w system komputerowy, umożliwiający bieżącą kontrolę sprzedaży i stanów magazynowych.

Od Partnerów oczekujemy:

  • prowadzenia działalności gospodarczej lub gotowości do jej założenia,

  • zapewnienia obsady potrzebnej do prawidłowego funkcjonowania saloniku w godzinach jego otwarcia,

  • regularnego wpłacania utargów,

  • dbania o realizację standardów sieci, chęci i motywacji do pracy.

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do właściela marki Kolporter.

Dane kandydata
Dodatkowe informacje
If you see this, leave this form field blank