Nest Bank - finanse po partnersku

Rozwiń skrzydła jako partner Nest Banku.
Informacje o systemie partnerskim
Nest Bank to bezpieczna bankowość dla rodzin i małych firm. Naszym Klientom oferujemy szeroką gamę bezpłatnych produktów, całodobowy dostęp do usług poprzez Bankowość Internetową i mobilną, a także przytulne placówki, urządzone w sposób, który sprzyja spokojnej rozmowie i planowaniu finansów z konsultantem.
Całą resztę powierzamy Wam – Franczyzobiorcom. Jeżeli cenicie jasne zasady współpracy i poczucie bezpieczeństwa, Nest Bank jest dla Was odpowiednim partnerem. Naszym celem jest, abyście razem z nami rozwinęli skrzydła.
Sieć Partnerska Nest Banku, jest młodą siecią, która wystartowała w lipcu 2016 r., uruchamiając jednego dnia 15 placówek partnerskich. Obecnie jest jedną z najszybciej rozwijających się franczyz bankowych, uruchamiając średnio 10 Placówek miesięcznie. Placówki partnerskie Nest Banku obecne są już w 85 miastach Polski.
Nasze największe atuty:
-
oferta produktowa skierowana do rodzin i mikroprzedsiębiorstw wyróżniająca się na tle konkurencji
-
jasny i atrakcyjny system prowizyjny
-
brak zakazu konkurencji - partnerzy Nest Banku mogą prowadzić inne franczyzy finansowe
-
pełny proces mobilny
-
najszybszy proces uruchomienia placówki – około 3-4 tyg.
-
możliwość uruchomienia placówek na terenie całego kraju
-
możliwość sprzedaży w placówce produktów nie będących w ofercie banku (np. ubezpieczeń, leasingu)
-
negocjowana opłata wstępna
-
profesjonalne szkolenia i wsparcie marketingowe
-
nieszablonowa wizualizacja.
Wsparcie dla franczyzobiorcy:
-
szkolenia wstępne, produktowe oraz stały dostęp do platformy e-learningowiej;
-
refundacja kosztów na lokalne działania marketingowe, zarządzane centralnie – budżet marketingowy;
-
wsparcie menadżera regionu;
-
instytucja Rady Partnerów, której rolą jest rekomendowanie i konsultowanie standardów współpracy;
-
bardzo atrakcyjne i wyróżniające na tle konkurencji, sprzedażowe programy motywacyjne dla Partnerów i ich pracowników.
Wymagania wobec kandydatów:
-
prowadzenie działalności gospodarczej (lub gotowość jej założenia);
-
dysponowanie lokalem (własnym lub wynajmowanym) o powierzchni minimum 35 m2 (sala sprzedażowa minimum 30 m2 + zaplecze);
-
posiadanie doświadczenia w prowadzeniu biznesu (doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych jest dodatkowym atutem);
-
predyspozycje do zarządzania personelem;
-
posiadanie umiejętności kierowniczych;
-
umiejętności budowania relacji z klientami;
-
posiadanie zaplecza finansowego umożliwiającego sprawne funkcjonowanie placówki przez początkowe miesiące po jej otwarciu.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej