Czas na własną firmę. Wybierz pomysł na Targach
Zbliżają się Targi Franczyza 2018. W dniach 18-20 października na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości będzie wybierać pomysły na własny biznes.
Targi Franczyza to największe wydarzenie na rynku franczyzy w Europie Środkowej i Wschodniej. Spotykają się tu obie strony franczyzowego biznesu – przyszli franczyzobiorcy i partnerzy mogą poznać zasady współpracy z najbardziej znanymi markami na rynku franczyzy. Przedsiębiorcy będą mogli wybierać spośród około 200 marek franczyzowych na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki.
– To drugie Targi Franczyza, na których będzie obecna nasza marka – mówi Grzegorz Karmowski, dyrektor Wydziału ds. Rozwoju Sieci Partnerskiej Nest Banku. – Nasze stoisko odwiedzają zarówno ludzie szukający franczyzy finansowej, jak i przedsiębiorcy otwarci na nowe pomysły na biznes. Dla nas ważne jest, że są to ludzie nieprzypadkowi, faktycznie zainteresowani biznesem na licencji.
Firmy franczyzowe wystawiają się na targach z nadzieją na pozyskanie nowych partnerów, dzięki którym ich biznes będzie się rozwijał, toteż doskonale wiedzą, kogo szukają. Znacznie mniej sprecyzowane oczekiwania mają odwiedzający, którzy na Targach poznają ofertę rynku franczyzy i czasem nie wiedzą nawet w jakiej branży chcieliby działać. Dlatego franczyzodawcy dokładają starań, aby przekonać kandydatów do swojej oferty. Stoiska coraz częściej przypominają placówki franczyzowe – na Targach powstają więc kawiarnie, restauracje, placówki bankowe, sklepy spożywcze i odzieżowe, które do złudzenia przypominają prawdziwe placówki. Wszystko po to, by wpłynąć na wyobraźnię przyszłych franczyzobiorców. Do podjęcia konkretnej decyzji mają też zachęcić profesjonalne materiały informacyjne, multimedialne prezentacje i fachowa wiedza o branżach, w których działają wystawcy.
Wybierz markę
O przyszłych franczyzobiorców zabiegać będą przedstawiciele firm z kilkunastu branż. Do najliczniej reprezentowanych należy gastronomia. Na tegorocznych Targach Franczyzy zaprezentuje się kilkadziesiąt marek gastronomicznych. Prym wśród nich wiodą marki restauracyjne, m.n.: Biesiadowo, Chinkalnia, Crazy Bubble, Domino’s Pizza, Fornetti, Ministerstwo Śledzia i Wódki, New York Pizza, Pierogarnia, Subway, Stara Pączkarnia czy Zdrowa Krowa. Na Targach pojawi się jeszcze więcej marek lodowych (m.in.: Carte Dor, Fresh Gelato, Lody Bonano, Lodolandia, Mangatto,) oraz koncepty kawiarniane (Coffeeloffee, Pijalnie Czekolady E.Wedel,).
Popularnością wśród odwiedzających cieszą się również koncepty sklepów spożywczo-przemysłowych, wśród wystawców z tej branży obecne będą: ABC na kołach, Bricomarche, Carrrefour, Delikatesy Centrum, Groszek, Intermarche, Żabka, eSmoking World i inne. Wśród wystawców pojawią się również przedstawiciele świata mody (5-10-15, Gatta, Kanz, Mango, Recman) oraz rynku nieruchomości, w tym Metrohouse, Północ Nieruchomości czy WGN Nieruchomości. Przedsiębiorcy zainteresowani konceptami z branży finansowej i ubezpieczeniowej, znajdą oferty m.in.: PZU, Prudential, Tax Care oraz kilku marek bankowych – Credit Agricole, Getin Banku, ING i Nest Banku.
Zacznij działać!
Każdy przynajmniej raz w życiu myślał o założeniu własnej firmy. Targi Franczyza to miejsce, w którym można wykonać kolejne kroki – poznać pomysły na biznes, wybrać jeden z nich i podjąć jedną z najważniejszych decyzji w życiu.
Koszt biletu wstępu na Targi Franczyza: 30 zł
Darmowy bilet dostępny jest we wrześniowym i październikowym wydaniu miesięcznika "FRANCHISING".
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje...
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...


