Regus stawia na franchising
Regus chce zwiększyć liczbę tzw. centrów biznesu w Polsce.
Puls Biznesu poinformował o planach firmy Remus. W związku z tym zmienia strategię i wprowadza „Regus Franchise Programme”. Ma to umożliwić spółce wyjście poza stolicę Polski. Program współpracy opartej na zasadach franchisingu nie został jeszcze oficjalnie ogłoszony.
- Obecnie trwają prace nad stworzeniem szczegółowego pakietu współpracy z ewentualnymi partnerami. Decyzja o otwieraniu kolejnych centrów biznesu na zasadzie franchisingu zapadła w Londynie. Myślę, że w ciągu najbliższego tygodnia będziemy mogli zaprezentować szczegółową ofertę – powiedział Pulsowi Biznesu Richard Hazell, dyrektor regionalny firmy Regus. – Taka forma ekspansji ma nam pozwolić na bardziej dynamiczny rozwój. Nie mogę jeszcze sprecyzować, ile naszych centrów powstanie w ciągu najbliższego roku, bo sam dokładnie nie wiem.
Richard Hazell stwierdził, ze do takiego pomysłu na rozwój firmy w Polsce skłoniły jej przedstawicieli pierwsze propozycje współpracy, które pojawiły się za nim Regus zdecydował o wejściu we franchising.
Puls Biznesu przypomniał, że do tej pory firma sama otwierała takie centra. W Warszawie od 1996r. Regus otworzył trzy centra, a w planach jest otwarcie kolejnych dwóch. Otwieranie biur Regusa na zasadach franchisingu jest praktykowane przez tę spółkę w Anglii i Niemczech, jednak „Regus Franchise Programme” na dobre ma rozpocząć się w Europie Środkowej i Wschodniej. Obejmuje on takie państwa jak Polska, Austria, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Rosja i Estonia. Spółka da swoim współpracownikom możliwość używania nazwy Regus, wsparcie działu sprzedaży, a także zapewni szkolenia dla nowych pracowników. Partnerzy będą mogli skorzystać ze zniżek na usługi telekomunikacyjne, informatyczne czy na zakup mebli.
- Nasz program oczywiście nie oznacza, że będziemy tylko czekać na współpracowników. Już rozpoczęliśmy poszukiwania odpowiednich partnerów. Z nasza ofertą skierujemy się do banków i deweloperów posiadając odpowiednich zaplecze – poinformował dziennik Richard Hazell.
Więcej: Radosław Górecki, Puls Biznesu, 13 lutego 2001
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej