Franczyza w modzie
Otwarcie sklepu Pierre Cardin to wydatek minimum 350 tys. zł. Ile trzeba czekać na zwrot z inwestycji?
Marka Pierre Cardin istnieje na polskim rynku 20 lat. Należy do firmy Ahlers AG, jednego z największych notowanych na giełdzie producentów odzieży w Europie, specjalizującego się w modzie męskiej.
– Moda ze znakiem Pierre Cardin jest przeznaczona dla mężczyzn, którzy zawsze chcą wyglądać modnie i nowocześnie, są zadbani, kładą nacisk na idealne dopasowanie i oczekują atrakcyjnego stosunku ceny do jakości – podkreśla Małgorzata Zagdańska, CEE Retail Director Pierre Cardin.
W Polsce marka ma 7 sklepów własnych oraz 41 franczyzowych. Kandydaci na franczyzobiorców Pierre Cardin powinni być osobami z pasją, lubiącymi swoją pracę i aktywnie zaangażowanymi w sprawy mody. – Aby sprostać wyzwaniom, jakie niesie za sobą prowadzenie sklepu franczyzowego naszej marki, od kandydatów wymagamy kilkuletniego doświadczenia w prowadzeniu biznesu, najchętniej w branży odzieżowej lub pokrewnej, bardzo dobrej znajomości technik sprzedaży, zdolności organizacyjnych i przywódczych. Oczekujemy również gotowości do wzięcia udziału w szkoleniach oraz ciągłego poszerzania wiedzy z zakresu sprzedaży i zarządzania personelem – mówi Małgorzata Zagdańska.
Całkowita kwota inwestycji w sklep Pierre Cardin zależy od wybranego modelu współpracy. Jeśli będzie to klasyczna franczyza, w której franczyzobiorca jest zobowiązany kupić towar, wyniesie ona mniej więcej 750 tys. zł. W przypadku franczyzy depozytowej, kiedy towar jest własnością franczyzodawcy, inwestycja spada do 350 tys.zł.
W zamian franczyzobiorca otrzmuje know how prowadzenia sklepu, jego wyposażenie: meble, manekiny, wszystkie materiały związane z visual merchandising. – W naszej gestii leżą także narzędzia marketingowe, nauka profesjonalnego zarządzanie, szkolenia personelu z zakresu obsługi klienta, sprzedaży oraz technik zarządczych. Służymy także wsparciem w negocjacjach przy najmie lokalu – wylicza Małgorzata Zagdańska. Rentowność sklepu uzyskuje się już w pierwszym roku prowadzonia działalności, natomiast zwrot z inwestycji po pięciu latach.
Pierre Cardin planuje w Polsce ciągły rozwój. W tym roku zostały otwarte trzy sklepy: własny w centrum handlowym Forum Gdańsk oraz dwa franczyzowe w centrum handlowym Gemini Park w Tychach oraz w Promenadzie w Warszawie. – Cały czas prowadzimy rozmowy z kandydatami na franczyzobiorców i mamy nadzieję, że do końca br. roku otworzymy kolejne sklepy – zapewnia Małgorzata Zagdańska.
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


