Klient z telefonem

Franczyzodawca Telakces.com twierdzi, że nakłady na punkt z akcesoriami GSM mogą się zwrócić nawet w kilka miesięcy. A ile trzeba zainwestować?
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Telakces.com ma obecnie 170 punktów sprzedaży, w których oferuje klientom wszelkiego rodzaju akcesoria do telefonów.
– Od początku roku otworzyliśmy 32 lokalizacje, co kolejny rok kwalifikuje nas jako najszybciej rozwijającą się sieć franczyzową w segmencie GSM w Polsce – podkreśla Michał Skowronek, prezes zarządu Telakces.com. – Do końca 2019 roku chcemy mieć 250 punktów sprzedażowych, a tym samym tworzyć największą sieć sprzedaży w Polsce w branży akcesoriów do telefonu.
Proces rozbudowy sieci odbywa się dwutorowo – z jednej strony dzięki rekrutacji nowych franczyzobiorców, a z drugiej poprzez otwieranie kolejnych placówek przez obecnych partnerów sieci. Pod szyldem Telakces funkcjonują zarówno sklepy, jak i wyspy handlowe. Optymalne rozmiary stoisk kształtują się między 6 -12 m2, a salonów między 20 a 40 m2. Franczyzodawca szacuje, że w zależności od formatu wydatki na uruchomienie placówki zawierają się w widełkach od 30 do 200 tys. zł. Wstępna opłata licencyjna to koszt od 500 zł. Wysokość opłat franczyzowych zależy od lokalizacji i powierzchni punktu.
– W najatrakcyjniejszych lokalizacjach nakłady poniesione na inwestycję zwracają się po kilku miesiącach – zapewnia Michał Skowronek. – Zakupy u nas są impulsywne, zatem nadal najlepszą lokalizacją dla Telakces.com i naszego partnera strategicznego Virgin Mobile w Polsce są galerie handlowe. Przyjmuje się, że nasz koncept jest najbardziej rentowny w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, ale przyglądamy się również mniejszym ośrodkom. Wszystko zależy od rynku, zapotrzebowania na nasze produkty oraz nasycenia w danym miejscu branżą GSM.
Franczyzodawca zapewnia, że jest do dyspozycji franczyzobiorców w zakresie doradztwa w prowadzeniu sklepu oraz jego zatowarowania, know how marki, szkoleń branżowych, opieki merytorycznej kierownika regionalnego czy też wsparcia marketingowego.
– Nieustannie pracujemy nad rozwojem sieci, zarówno pod względem liczebności sklepów, jak i ich wyglądu oraz oferowanego asortymentu – zapewnia prezes Telakces.com. – Przede wszystkim poszerzamy asortyment, wprowadzając własne marki, oferujemy również coraz szerszy zakres usług operatorskich Virgin Mobile. Dbamy także o wygląd naszych sklepów, wprowadzając nowoczesne elementy ekspozycyjne i coraz nowsze rozwiązania designerskie.
Michał Skowronek przyznaje, że nasycenie rynku w branży GSM jest bardzo duże – tym bardziej liczy się więc silna marka, która może konkurować o atrakcyjne lokalizacje.
– Każdy, kto ma telefon, jest dla nas potencjalnym klientem. A w dobie pojawiających się nieustannie nowych modeli telefonów działalność w branży akcesoriów GSM potrafi przynosić korzyści finansowe – podkreśla prezes Telakces.com.
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...