Zapach biznesu

Sprzedaż perfum pod marką Sorvella to propozycja dla przedsiębiorców zarówno z dużych i mniejszych miast.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Perfumy Sorvella powstają na bazie zapachów tureckiej marki Sansiro, obecnej już na 55 rynkach Azji i Europy. W tej chwili klienci mają do wyboru ok. 60 aromatów damskich i 44 męskich.
– Ale nasza oferta stale się poszerza – podkreśla Anna Doliwa-Wiśniewska, menedżer w firmie Sorvella Perfumy. – Nasze wody perfumowane mają najwyższe dopuszczalne stężenie olejków eterycznych, co gwarantuje wyjątkową trwałość. Jednocześnie mają też bardzo atrakcyjną cenę, bo 50-mililitrowa buteleczka kosztuje niespełna 70 zł. Produkty Sorvella to także m.in małe perfumetki, mgiełki do ciała i zapachy do domu. Nasi klienci to osoby, które szukają dobrej jakości perfum, o nucie zapachowej podobnej do znanych światowych marek, ale których nie stać na robienie zakupów w drogich sieciach perfumeryjnych. To także klienci, którzy poszukują znanych, klasycznych zapachów niedostępnych już w drogeriach.
Obecnie pod marką Sorvella funkcjonują cztery wyspy handlowe w Warszawie, m.in. w Galerii Północnej oraz w Wola Parku. Działają też punkty franczyzowe za granicą: w Austrii, Gruzji, Armenii, Kirgistanie, na Ukrainie. Firma przygotowuje się również do otwarcia placówki w Mediolanie.
– Chcemy otwierać palcówki zarówno w dużych miastach, jak Łódź, Poznań czy Wrocław, jak i w mniejszych – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska. – Nasz produkt świetnie sprawdza się na średnich i małych rynkach, gdzie mieszkają klienci z mniej zasobnymi portfelami.
Perfumerie można otwierać zarówno w formacie wysp handlowych, jak i małych butików. Ten drugi format jest przeznaczony dla lokalizacji przy dobrych ulicach handlowych.
Franczyzobiorca sam kupuje wyspę (najczęściej wielkości 2 na 3 m) i przygotowuje ją w obowiązującej w sieci kolorystyce – czerni, bieli i kolorze złotym. Koszt stoiska, razem z obrandowaniem, to ok. 15 tys. zł. Na pierwsze zatowarowanie trzeba przeznaczyć 10 tys. euro.
Franczyzodawca dostarcza wszelkie akcesoria potrzebne do ekspozycji i sprzedaży perfum: torby, opakowania i testery. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci. Jedyna opłata miesięczna to 150 zł na system sprzedażowy.
– Każdemu licencjobiorcy oraz jego pracownikom zapewniamy szkolenia. Szczególny nacisk kładziemy przy tym na znajomość produktów – dodaje Anna Doliwa-Wiśniewska. – Franczyzobiorca zarabia na marży od sprzedaży, która jest naprawdę wysoka. Średnio wyspa jest w stanie wypracować 50 tys. zł miesięcznego przychodu.
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...