Franczyza w modzie
Franczyzodawca Vistuli i Wólczanki szuka licencjobiorców w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców.
Obie modowe marki należą do Grupy Vistula (oprócz nich grupa jest też właścicielem brandu Deni Cler oraz marki jubilerskiej W.Kruk; obecnie jest w ostatniej fazie fuzji z firmą Bytom). Pod szyldem Vistuli działa 139 salonów (w tym 50 franczyzowych) oraz 134 butiki Wólczanki (w tym 42 franczyzowe).
– W tym roku otworzyliśmy dziewięć salonów Vistuli oraz sześć butików Wólczanki, do końca 2018 planujemy jeszcze kolejnych 10 otwarć – mówi Ewa Piwowarczyk, menedżer ds. franczyzy Vistula Group. – Obecnie poszukujemy partnerów biznesowych, którzy gotowi są do prowadzenia własnego salonu w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców.
Placówki franczyzowe obu marek otwierane są w miastach, gdzie dotąd nie było sklepów pod tymi szyldami. Preferowaną lokalizacją są centra handlowe.
– Przede wszystkim ze względu na wygodę naszych klientów, łatwy dojazd i dostęp do szerokiego asortymentu, jaki oferują galerie – wyjaśnia Ewa Piwowarczyk. – Nasi klienci, wybierając jeden z produktów z naszej oferty, czy jest nim garnitur czy też koszula, często poszukują jeszcze produktów uzupełniających ich out fit.
Przewidywana suma inwestycji dla salonu Vistuli wynosi maksymalnie 2,9 tys. zł za 1 m2. W przypadku butiku Wólczanki to o 1 tys. zł więcej, czyli 3,9 tys. zł za 1 m2. Na salon Vistuli potrzebny jest lokal o metrażu 90-130 m2. Dla sklepu Wólczanki wymagany metraż to 25-40 m2.
– Największym i jednym z najbardziej istotnych wyzwań podczas uruchamiania salonu jest negocjacja odpowiedniej stawki czynszowej w centrach handlowych – nie ukrywa Ewa Piwowarczyk. – W tym zakresie przyszły franczyzobiorca może liczyć na wsparcie ze strony spółki.
Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 10 tys. zł. Franczyzodawca zapewnia pomoc w znalezieniu lokalizacji i gotowy project aranżacji wnętrza. Oprócz tego także m.in. sprzęt komputerowy z oprogramowaniem, system szkoleń, wsparcie marketingowe, dostęp do narzedzi sprzedażowych, opiekę regionalnego menedżera sprzedaży.
– Franczyzobiorcy zobowiązani są do prowadzenia salonów oraz butików zgodnie z naszymi standardami. Zależy nam, aby punkty franczyzowe nie odbiegały profesjonalizmem od naszych salonów firmowych – podkreśla Ewa Piwowarczyk. – W zamian za współpracę partnerowi oferujemy prowizję od sprzedaży, w wysokości nie mniej niż 30 proc. od obrotu miesięcznego.
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

