Jakość przede wszystkim

Optymalna wielkość
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Prezesem Domu Finansowego QS jest pan od niedawna, bo od maja. Jak ocenia pan kondycję spółki?
Obecna sytuacja spółki jest solidną bazą do dalszego wzrostu. Mamy znaczne grono współpracujących z nami od lat lojalnych partnerów, szeroką sieć franczyzową, doświadczony zespół w centrali, pięć infolinii tematycznych, doświadczonych produktowców, własne IT, system informatyczny dający naszym partnerom ogromne możliwości. Z drugiej strony patrząc wstecz stwierdzam, że spółka zaprzepaściła wiele szans, jakie stwarzał rynek. Obecnie poziom rozwoju pośrednictwa, jego konkurencyjność, czy zmiany preferencji klientów sprawiają, że otoczenie jest dużo mniej sprzyjające dla dynamicznego wzrostu, niż to miało miejsce jeszcze parę lat temu. Uważam jednak, że stabilny poziom finansowy nie jest szczytem naszych ambicji i stąd działania mające unowocześnić i znacząco rozwinąć spółkę.

W jakim kierunku będzie więc teraz podążał QS?
Przede wszystkim chcemy nadal rozwijać sieć agencyjną i poszerzać grono współpracujących z nami partnerów. Będziemy kontynuować rozwój sieci franczyzowej z dużą troską o jakość – zarówno pod względem doboru lokalizacji, wzmacniania kompetencji personelu, przestrzegania zasad etyki w biznesie, jak i jakości pozyskiwanego klienta. Wszystkim współpracującym z nami partnerom chcemy dostarczyć dodatkowe narzędzia, ułatwiające prowadzenie biznesu, wspierać ich w poszukiwaniu klientów i intensyfikowaniu sprzedaży. Nadal zamierzamy podnosić jakość obsługi sieci partnerskiej świadczonej przez centralę – kierujemy się przy tym wynikami badań, jakie przeprowadziliśmy w tym zakresie. Pracujemy nad dodatkowymi usługami, z których będą mogli korzystać nasi partnerzy, automatyzacją procesów sprzedaży. Wystartowaliśmy z kampanią internetową, której celem jest zwiększenie rozpoznawalności naszej marki oraz przyciągnięcie nowych klientów.

A co udało się panu już zrobić?
Efektem dotychczasowych wspólnych działań jest wdrożenie w firmie dwu istotnych inicjatyw. Pierwsza to Rada Biznesowa, do której zaprosiłem naszych partnerów. Opierając się na ich doświadczeniu, znajomości rynku, konsultujemy w ramach rady strategiczne decyzje dotyczące kierunków rozwoju firmy. Druga inicjatywa to „QS Przyjazny pracownikom”. W ramach tego przedsięwzięcia, pracownicy różnych działów łączą się w grupy projektowe, których zadaniem jest wypracowanie koncepcji zmian wewnątrz firmy. Dotyczą one zarówno wzajemnych relacji, współpracy, zasad komunikacji, jak również innowacji i usprawnień w procesach operacyjnych. Wyzwanie, jakie postawiono przede mną to szeroko rozumiana modernizacja firmy, poszerzenie zakresu i skali działalności, ale też wprowadzenie zmiany kultury organizacyjnej, zarówno w zakresie funkcjonowania centrali, jak również relacji z partnerami i dostawcami.

Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €