Franczyza po hiszpańsku

Właścicielka szkół nauki języka hiszpańskiego La Mancha startuje z franczyzą.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Liliana Poszumska jest absolwentką iberystyki. Po studiach pracowała jako lektorka języka hiszpańskiego w wielu szkołach językowych. Jest też tłumaczem przysięgłym. W styczniu 2011 roku postanowiła otworzyć własną szkołę języka hiszpańskiego o nazwie La Mancha. Placówka posiada akredytację kuratorium oświaty.
– W naszych szkołach uczymy według opracowanego przeze mnie programu nauczania. Korzystamy z podręczników ogólnie dostępnych na rynku, ale stawiamy na naturalną metodę nauki języka obcego, która wykorzystuje techniki naśladujące proces uczenia się języka ojczystego. Lektor mówi do kursantów prostym językiem i swoje wypowiedzi wspomaga gestami, mimiką, dzięki czemu przekaz łatwiej zrozumieć – mówi Liliana Poszumska, właścicielka szkół La Mancha.
Na razie działają dwie szkoły językowe La Mancha. Obie znajdują się w Gdyni.
Czym różnią się szkoły La Mancha od innych placówek specjalizujących się w nauczaniu języka hiszpańskiego? – Skupiamy się nie tylko na nauce, lecz także na szerzeniu kultury hiszpańskiej. Organizujemy imprezy w charakterze hiszpańskim, prelekcje związane z np. literaturą hiszpańską, dyskusje na temat filmów hiszpańskich. Z naszymi lektorami można pograć w planszówki czy umówić się z native speakerami z Kuby, Meksyku czy Wenezueli na pogawędkę. W ten sposób budujemy społeczność wokół naszych placówek i pozyskujemy nowych kursantów – opowiada Liliana Poszumska.
Kto może zostać franczyzobiorcą szkoły La Mancha? – Naszą ofertę adresujemy przede wszystkim do młodych, ambitnych osób, które posiadają co najmniej licencjat z iberystyki, filologii hiszpańskiej lub certyfikat DELE na poziomie C1. Chętnie podejmiemy współpracę również z doświadczonymi lektorami języka hiszpańskiego oraz obywatelami Hiszpanii – mówi właścicielka La Mancha.
Potencjalny franczyzobiorca La Manchy powinien dysponować lokalem o powierzchni mniej więcej 30 m2. Wskazane jest, żeby czynsz za wynajem nie przekraczał 1,5 tys. zł miesięcznie. Najlepszą lokalizacją dla placówek są osiedla mieszkaniowe, na których mieszka dużo rodzin z dziećmi (kursanci to przede wszystkim nastolatkowie i osoby dorosłe). Franczyzodawca dopuszcza też możliwość wynajmu sali w szkołach, tylko na czas trwania lekcji.
La Mancha szuka franczyzobiorców w miastach powyżej 80 tys. mieszkańców. W założeniu, w szkołach marki mają być prowadzone przede wszystkim kursy nauki języka hiszpańskiego i ewentualnie języka portugalskiego i włoskiego. – W szkołach, w których jestem właścicielką, nie uczymy języka angielskiego. Natomiast zdaję sobie sprawę, że franczyzobiorcy z miejscowości liczących niewiele więcej niż 80 tys. mieszkańców będą chcieli prowadzić też kursy z tego języka. Zgodzę się na to, bo wiem, że wówczas łatwiej będzie im osiągnąć rentowność – mówi Liliana Poszumska.
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...