Interaktywny interes

Na rynku franczyzowym pojawiła się możliwość współpracy z agencją fotograficzną Google.
Spółka Activ-Net, która jest właścicielem agencji fotograficznej Activ-Foto, od 2013 roku pomaga dużym i małym przedsiębiorstwom zaistnieć w internecie. Specjalnością Activ-Foto są usługi z zakresu street view oraz wirtualne spacery. – Umożliwiamy firmom zaznaczenie swojego miejsca w sieci, dzięki czemu te zyskują nowych klientów. Zaprojektowaliśmy dziesiątki stron internetowych oraz opracowaliśmy szereg strategii marketingowych. Wykonaliśmy także liczne usługi z zakresu street view oraz spacerów internetowych w technologii 360, które umożliwiają zajrzenie do wnętrza danej firmy – mówi Artur Hofman, prezes spółki Activ-Net.
Activ-Net w tym roku wystartowała z programem franczyzowym. – Gościliśmy na Targach Franczyzy. Oferta Google Activ-foto cieszyła się dużym zainteresowaniem. Mamy ok. 45 potencjalnych franczyzobiorców. My tak naprawdę nie chcemy sprzedawać franczyzy, tylko pozyskać partnera biznesowego – dodaje Artur Hofman.
Firma stawia przed franczyzobiorcą konkretne wymagania. – Musi być osobą otwartą i zaangażowaną, najlepiej z własną firmą i historią kontaktów biznesowych w danym mieście – mówi Artur Hofman. Inwestycja wynosi 75 tys. zł. – Franczyzobiorca wpłaca na wstępie 15 tys. zł. Pozostała wartość to sprzęt i samochód – szacuje prezes Activ-Net.
Franczyzobiorca może liczyć na wsparcie ze strony firmy. Ponieważ istotna jest jakość usług, najważniejszym aspektem pozostaje dobrze wyszkolona kadra. Licencjobiorca ma zapewnione trzydniowe szkolenie prowadzone przez doświadczonych i profesjonalnych trenerów, wsparcie merytoryczne i techniczne, fachowe doradztwo, możliwość wyłączności terytorialnej w wybranym regionie. Franczyzodawca przekazuje też materiały reklamowe.
Ile franczyzobiorca może zarobić? Licencjodawca twierdzi, że w pierwszym roku może liczyć na 15-20 tys. zł dochodu miesięcznie, przy stałych kosztach na poziomie 5 tys. zł. W tej chwili firma ma podpisanych siedem umów franczyzowych.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej