Zgrabna franczyza
– Najchętniej udzielamy licencji na biznes jednej osobie lub małżeństwu, które zaangażuje się osobiście w prowadzenie salonu – mówi Beata Wituń, właścicielka Body Evolution.
Czy salony z zabiegami wyszczuplającymi zarabiają, gdy modne jest ćwiczenie na siłowni?
Oczywiście. Salony urody i siłownie powstają dla całkiem innego klienta. Z zabiegów wyszczuplających i modelujących ciało korzystają najczęściej kobiety po 30. roku życia, posiadające rodzinę, dzieci. Body Evolution jako salon, który oferuje kompleksową opiekę nad sylwetką pozwala kobiecie zrobić coś dla siebie. Może ona skorzystać z konsultacji z dietetykiem, zrelaksować się podczas masażu oraz poprawić figurę. Nasz klient to osoba świadoma, dojrzała, często bizneswoman. Siłownie z kolei przyciągają aktywnych, którzy poświęcają czas i energię w walce o dobry wygląd.
Kto może zostać franczyzobiorcą Body Evolution?
Mile widziane są osoby z własnym biznesem i pewnym doświadczeniem, jednak nie wykluczamy kandydatów, którzy chcą rozpocząć z nami swoją pierwszą działalność. Najchętniej udzielamy licencji na biznes jednej osobie lub małżeństwu, które zaangażuje się osobiście w prowadzenie salonu. Można także zostać wyłącznie inwestorem, a do zarządzania Body Evolution zatrudnić menedżera.
Na jakie wsparcie może liczyć franczyzobiorca?
Na samym początku gwarantujemy trzydniowe szkolenie dla franczyzobiorcy oraz jego pracowników. Prowadzimy je w naszym pierwszym salonie Body Evolution w Legionowie, pod Warszawą. Uczymy m.in. jak zarządzać salonem, obsługiwać klientów, przeprowadzać zabiegi i korzystać z urządzeń. Gwarantujemy szkolenie z trenerem od mediów społecznościowych, aby franczyzobiorca skutecznie prowadził fanpage oraz stronę internetową. Organizujemy także otwarcie nowego salonu, dostarczamy pierwsze ulotki, karnety i karty klienta. Kolejne materiały promocyjne franczyzobiorca zamawia sam, lecz podajemy kontakt do zaprzyjaźnionych firm z preferencyjnymi cenami.
Dzielimy się know-how oraz koncepcją prowadzenia salonu modelowania sylwetki. Pomagamy przygotować kosztorys, politykę cenową oraz ofertę. Serwisujemy sprzęt w czasie trwania gwarancji oraz odpłatnie po tym okresie. Wspieramy przy organizacji lokalnych eventów i współpracujemy z firmami leasingowymi, z którymi kontaktujemy naszych franczyzobiorców w razie potrzeby.
Jak ważne są działania w mediach społecznościowych przy prowadzeniu własnego biznesu?
To obecnie bardzo istotna kwestia nie tylko w branży kosmetycznej, ale w każdym biznesie. Internet stał się doskonałym miejscem do promowania swojej firmy i usług. W Polsce mocno rozwinięty jest ciągle Facebook, ale na świecie większą popularnością cieszy się Instagram. Jeśli ktoś myśli poważnie o swojej firmie, warto zainwestować w ten sektor marketingu. Body Evolution bardzo skupia się na działaniach online, bo wiemy jak duży ruch generują. Jesteśmy w trakcie szkolenia, które nauczy nas jak zarządzać mediami społecznościowymi profesjonalnie, aby stały się one częścią spójnego marketingu marki. Taką wiedzę także przekazujemy naszym franczyzobiorcom.
Jak franczyzodawca sprawdza czy franczyzobiorca wywiązuje się z obowiązków?
Jeśli Body Evolution zarabia, a wszystkie standardy zostają spełniane – jesteśmy bardzo zadowoleni. Natomiast w celu sprawdzenia jakości obsługi klienta czasem decydujemy się na usługi tzw. tajemniczego klienta.
Rozmawiała Weronika Kupczyk
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

