Array ( [article] => Array ( [pid] => 65189 [country] => pl [article_id] => 11009 [article_date] => 2019-01-25 [articletype_id] => 1 [article_title] => Franczyza w formie [article_intro] => Franczyzobiorca Body Evolution nie musi samodzielnie nadzorować salonu. Ale tylko jeśli spełni jeden warunek. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 9 [img_photo_description] => [secret] => scrtk317a3c859d8160e93c9f605c21d382b8 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => beauty i fitness [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => franczyza-formie [article_title_striped] => Franczyza w formie [dir] => article [article_text_photo] =>

Pierwszy salon studio modelowania sylwetki Body Evolution powstał trzy lata temu w Legionowie pod Warszawą i należy do franczyzodawcy. W sieci działa obecnie jeszcze osiem placówek zarządzanych przez franczyzobiorców, wszystkie położone w województwie mazowieckim. Każde Body Evolution posiada urządzenia do wyszczuplania i modelowania sylwetki. Klienci mogą także skorzystać z zabiegu na twarz, masażu, porady dietetyka oraz kriolipolizy. Firma w ostatnim roku intensywnie rozwinęła swoją sieć franczyzową. – Otworzyliśmy osiem Body Evolution, w tym trzy w Warszawie, a pozostałe w Pruszkowie, Piasecznie, Nowym Dworze Mazowieckim, Ząbkach i Radzyminie. W styczniu uruchomiliśmy kolejne trzy salony na Mazowszu: w Żyrardowie, Wyszkowie i Ursusie – mówi Beata Wituń, właścicielka Body Evolution.

Franczyzodawca nawiązuje i zaprasza do współpracy kontrahentów, którzy prowadzili już własny biznes, ale nie wyklucza podjęcia współpracy z osobami bez doświadczenia. – Zależy nam, aby franczyzobiorca był odpowiedzialny za salon, dlatego preferujemy udzielanie licencji jednej osobie lub małżeństwu. Odradzamy prowadzić ten biznes w spółkach – dodaje Beata Wituń. Franczyzobiorca może zaangażować się osobiście w prowadzenie salonu modelowania sylwetki lub pozostać inwestorem, jednak wtedy trzeba zatrudnić osobę na stanowisko menedżera. Poza tym w salonie powinien pracować kosmetolog oraz masażysta.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Najlepsza lokalizacja dla salonu Body Evolution to miejsca przy ulicy, z wygodnym dojazdem, parkingiem i dużą witryną. Lokal powinien mieć od 75 do 150 m2. Im większy, tym lepiej. Franczyzodawca odradza wynajem lokalu w centrach handlowych. – Galerie funkcjonują według ściśle określonych godzin, zwykle od 9 do 21. Klienci często korzystają z naszych usług wieczorami, po pracy. Zabiegi trwające nawet 70 minut na ciało, czasem się przedłużają, gdyż klient potrzebuje konsultacji lub zdecydował się na dodatkową usługę. Centra handlowe ograniczały nasze salony – tłumaczy właścicielka. Znalezienie miejsca na Body Evolution oraz jego ewentualny remont i przystosowanie do standardów marki należy do obowiązków franczyzobiorcy.

Franczyzobiorca wynajmuje lokal oraz ponosi wszystkie wydatki związane z jego odnowieniem i wyposażeniem zgodnie ze standardami Body Evolution. Koszt zakupu urządzeń wynosi kilkanaście tysięcy złotych, ale można je wziąć również w leasing.

Franczyzodawca zapewnia właścicielom salonów trzydniowe szkolenie. – Każdy dzień poświęcamy na omówienie innego tematu. Pierwszego dnia skupiamy się na marketingu, kurs prowadzi szkoleniowiec z zewnątrz na temat działania w mediach społecznościowych i prowadzenia strony WWW. Drugiego dnia odbywa się część praktyczna, spotkania z dostawcami sprzętu oraz instrukcje dotyczące obsługi urządzeń. Natomiast trzeciego dnia tłumaczymy zasady obsługi klienta mówi  Beata Wituń.

Pierwszego dnia działania nowego Body Evolution, franczyzodawca organizuje i uczestniczy w otwarciu salonu, przygotowuje scenariusz wydarzenia, zapewnia ulotki, karnety i karty klienta. Kolejne materiały promocyjne franczyzobiorca zamawia sam, lecz otrzymuje preferencyjne ceny od zaprzyjaźnionych firm. Franczyzodawca zapewnia gwarancyjne serwisowanie sprzętu w gabinetach oraz pogwarancyjne, odpłatnie. Ponadto marka mocno stawia na reklamę w internecie. – Dbamy o marketing w mediach społecznościowych. Prowadzimy fanpage i regularnie odpowiadamy na zapytania. Docieramy w ten sposób do większej liczby osób i zdobywamy nowych klientów – dodaje Beata Wituń.

[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 282 [author_pid] => 1238 [author_name] => Weronika Kupczyk [authortype_id] => 1 [author_info] => autor zewnętrzny [author_position] => [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 179964 [itemserver_id] => 44466 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => c5e/cc6/kupczyk-weronika.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => weronika-kupczyk ) ) [link] => /artykul/11009/franczyza-formie/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 164635 [country_item] => pl [description] => [path] => 67a/0ac/body_evolution-zabieg.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 440 [img_height] => 440 [itemserver_id] => 38687 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 120140 [country_item] => pl [description] => Franczyzodawca organizuje otwarcie nowego Body Evolution. Przygotowuje scenariusz i uczestniczy w wydarzeniu. Zapewnia także ulotki, karnety i karty klienta. [path] => 03d/759/body-evolution-salon-otwarc.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Pierwszy dzień życia salonu [img_width] => 815 [img_height] => 500 [itemserver_id] => 38417 ) [1] => Array ( [pid] => 120141 [country_item] => pl [description] => "Otworzyliśmy osiem Body Evolution, w tym trzy w Warszawie, a pozostałe w Pruszkowie, Piasecznie, Nowym Dworze Mazowieckim, Ząbkach i Radzyminie. W styczniu uruchomiliśmy kolejne trzy salony na Mazowszu: w Żyrardowie, Wyszkowie i Ursusie". [path] => 918/565/beata-witun-wlascicielka-bo.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Beata Wituń, właścicielka Body Evolution [img_width] => 1000 [img_height] => 1600 [itemserver_id] => 38418 ) ) ) [og_image] => 03d/759/body-evolution-salon-otwarc.jpg [article_date_formated] => 25.01.2019 [article_day] => Piątek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 120140 [country_item] => pl [description] => Franczyzodawca organizuje otwarcie nowego Body Evolution. Przygotowuje scenariusz i uczestniczy w wydarzeniu. Zapewnia także ulotki, karnety i karty klienta. [path] => 03d/759/body-evolution-salon-otwarc.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Pierwszy dzień życia salonu [img_width] => 815 [img_height] => 500 [itemserver_id] => 38417 ) [1] => Array ( [pid] => 120141 [country_item] => pl [description] => "Otworzyliśmy osiem Body Evolution, w tym trzy w Warszawie, a pozostałe w Pruszkowie, Piasecznie, Nowym Dworze Mazowieckim, Ząbkach i Radzyminie. W styczniu uruchomiliśmy kolejne trzy salony na Mazowszu: w Żyrardowie, Wyszkowie i Ursusie". [path] => 918/565/beata-witun-wlascicielka-bo.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Beata Wituń, właścicielka Body Evolution [img_width] => 1000 [img_height] => 1600 [itemserver_id] => 38418 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 120140 [country_item] => pl [description] => Franczyzodawca organizuje otwarcie nowego Body Evolution. Przygotowuje scenariusz i uczestniczy w wydarzeniu. Zapewnia także ulotki, karnety i karty klienta. [path] => 03d/759/body-evolution-salon-otwarc.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Pierwszy dzień życia salonu [img_width] => 815 [img_height] => 500 [itemserver_id] => 38417 ) [1] => Array ( [pid] => 120141 [country_item] => pl [description] => "Otworzyliśmy osiem Body Evolution, w tym trzy w Warszawie, a pozostałe w Pruszkowie, Piasecznie, Nowym Dworze Mazowieckim, Ząbkach i Radzyminie. W styczniu uruchomiliśmy kolejne trzy salony na Mazowszu: w Żyrardowie, Wyszkowie i Ursusie". [path] => 918/565/beata-witun-wlascicielka-bo.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Beata Wituń, właścicielka Body Evolution [img_width] => 1000 [img_height] => 1600 [itemserver_id] => 38418 ) ) [imagesCount] => 2 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Body Evolution [id] => 1948 [type] => 9 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 14 [link] => /franczyza/1948/body-evolution/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214416 [country_item] => pl [description] => [path] => bcd/550/be.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 229 [itemserver_id] => 53229 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214531 [country_item] => pl [description] => [path] => 94b/003/zdjecie1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 675 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 53253 ) [1] => Array ( [pid] => 214409 [country_item] => pl [description] => [path] => eb8/569/7ece201d-3a2a-4773-8177-229612a5003c.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 900 [img_height] => 675 [itemserver_id] => 53222 ) [2] => Array ( [pid] => 214412 [country_item] => pl [description] => [path] => f2e/229/4d50f80f-39e3-4c11-a6f8-1b8966f39968.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 679 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 53225 ) [3] => Array ( [pid] => 214411 [country_item] => pl [description] => [path] => 253/078/1d7553db-b8be-4137-b8ae-493d700cef88_1_.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 750 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 53224 ) [4] => Array ( [pid] => 214410 [country_item] => pl [description] => [path] => c14/68e/bedafba2-4e68-484d-8fbc-c19713270091.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 674 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 53223 ) [5] => Array ( [pid] => 214413 [country_item] => pl [description] => [path] => 566/df7/9574d6e2-746d-4838-82b7-710da21f8c33-1-2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 676 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 53226 ) [6] => Array ( [pid] => 214415 [country_item] => pl [description] => [path] => 817/134/komorniki.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 963 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 53228 ) [7] => Array ( [pid] => 214414 [country_item] => pl [description] => [path] => beb/7f5/ae4ca4f0-f0df-47d4-adf5-5f74af065620-1-2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 679 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 53227 ) ) ) ) ) )

Franczyza w formie

Pierwszy dzień życia salonu
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwszy salon studio modelowania sylwetki Body Evolution powstał trzy lata temu w Legionowie pod Warszawą i należy do franczyzodawcy. W sieci działa obecnie jeszcze osiem placówek zarządzanych przez franczyzobiorców, wszystkie położone w województwie mazowieckim. Każde Body Evolution posiada urządzenia do wyszczuplania i modelowania sylwetki. Klienci mogą także skorzystać z zabiegu na twarz, masażu, porady dietetyka oraz kriolipolizy. Firma w ostatnim roku intensywnie rozwinęła swoją sieć franczyzową. – Otworzyliśmy osiem Body Evolution, w tym trzy w Warszawie, a pozostałe w Pruszkowie, Piasecznie, Nowym Dworze Mazowieckim, Ząbkach i Radzyminie. W styczniu uruchomiliśmy kolejne trzy salony na Mazowszu: w Żyrardowie, Wyszkowie i Ursusie – mówi Beata Wituń, właścicielka Body Evolution.

Franczyzodawca nawiązuje i zaprasza do współpracy kontrahentów, którzy prowadzili już własny biznes, ale nie wyklucza podjęcia współpracy z osobami bez doświadczenia. – Zależy nam, aby franczyzobiorca był odpowiedzialny za salon, dlatego preferujemy udzielanie licencji jednej osobie lub małżeństwu. Odradzamy prowadzić ten biznes w spółkach – dodaje Beata Wituń. Franczyzobiorca może zaangażować się osobiście w prowadzenie salonu modelowania sylwetki lub pozostać inwestorem, jednak wtedy trzeba zatrudnić osobę na stanowisko menedżera. Poza tym w salonie powinien pracować kosmetolog oraz masażysta.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Najlepsza lokalizacja dla salonu Body Evolution to miejsca przy ulicy, z wygodnym dojazdem, parkingiem i dużą witryną. Lokal powinien mieć od 75 do 150 m2. Im większy, tym lepiej. Franczyzodawca odradza wynajem lokalu w centrach handlowych. – Galerie funkcjonują według ściśle określonych godzin, zwykle od 9 do 21. Klienci często korzystają z naszych usług wieczorami, po pracy. Zabiegi trwające nawet 70 minut na ciało, czasem się przedłużają, gdyż klient potrzebuje konsultacji lub zdecydował się na dodatkową usługę. Centra handlowe ograniczały nasze salony – tłumaczy właścicielka. Znalezienie miejsca na Body Evolution oraz jego ewentualny remont i przystosowanie do standardów marki należy do obowiązków franczyzobiorcy.

Franczyzobiorca wynajmuje lokal oraz ponosi wszystkie wydatki związane z jego odnowieniem i wyposażeniem zgodnie ze standardami Body Evolution. Koszt zakupu urządzeń wynosi kilkanaście tysięcy złotych, ale można je wziąć również w leasing.

Franczyzodawca zapewnia właścicielom salonów trzydniowe szkolenie. – Każdy dzień poświęcamy na omówienie innego tematu. Pierwszego dnia skupiamy się na marketingu, kurs prowadzi szkoleniowiec z zewnątrz na temat działania w mediach społecznościowych i prowadzenia strony WWW. Drugiego dnia odbywa się część praktyczna, spotkania z dostawcami sprzętu oraz instrukcje dotyczące obsługi urządzeń. Natomiast trzeciego dnia tłumaczymy zasady obsługi klienta mówi  Beata Wituń.

Pierwszego dnia działania nowego Body Evolution, franczyzodawca organizuje i uczestniczy w otwarciu salonu, przygotowuje scenariusz wydarzenia, zapewnia ulotki, karnety i karty klienta. Kolejne materiały promocyjne franczyzobiorca zamawia sam, lecz otrzymuje preferencyjne ceny od zaprzyjaźnionych firm. Franczyzodawca zapewnia gwarancyjne serwisowanie sprzętu w gabinetach oraz pogwarancyjne, odpłatnie. Ponadto marka mocno stawia na reklamę w internecie. – Dbamy o marketing w mediach społecznościowych. Prowadzimy fanpage i regularnie odpowiadamy na zapytania. Docieramy w ten sposób do większej liczby osób i zdobywamy nowych klientów – dodaje Beata Wituń.

Weronika Kupczyk
Author
Weronika Kupczyk

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €