Rożek z pizzą

Pizza w kształcie rożka to specjalność nowego konceptu Pizza Contenta. Jak nową franczyzę przyjmie polski rynek?
Bogusław Turczyński 25 lat przepracował w bankowości. Jak sam mówi, miał już dość korporacji.
– Jeszcze pracując na etacie otworzyłem restaurację. Niestety, musiałem ją zamknąć – opowiada. – Jednak cały czas myślałem o tym, by prowadzić jakiś biznes gastronomiczny.
Prawie rok temu zdecydował, że odchodzi z bankowości. Postanowił spróbować swoich sił w street foodzie. Postawił na produkt, który na polskim rynku jest wciąż mało popularny, czyli pizzę serwowaną w formie rożków.
– We Włoszech czy Stanach Zjednoczonych to już popularna forma podawania pizzy – mówi Bogusław Turczyński. – W Polsce też można zjeść pizze w rożkach, ale serwowaną w stacjonarnych pizzeriach. Tymczasem moim zdaniem to produkt idealnie nadający się do fast foodu i mobilnej gastronomii. Faktem jest natomiast, że Polacy jeszcze słabo znają ten rodzaj pizzy i trzeba ich z nim oswoić.
Na razie pod szyldem Pizza Contenta działa jedna przyczepa gastronomiczna. Franczyzodawca ustawia ją w różnych lokalizacjach: była nad morzem, na zlotach food trucków i innych eventach, a od września stoi w Warszawie, w sąsiedztwie biurowców. Ale format mobilny to nie jedyna możliwość uruchomienia placówki Pizzy Contenta.
– Inne możliwości to mała wyspa handlowa, lokal z okienkiem podawczym czy niewielki lokal stacjonarny o powierzchni nawet 10 m2 – mówi franczyzodawca. – Nie ma sensu inwestować w duże lokale, bo nasza pizza to idealna przekąska do kupienia na wynos.
Według licencjodawcy kwota inwestycji, w zależności od wybranego formatu, wynosi od 18 do 45 tys. zł (ta najwyższa suma odnosi się do przyczepy gastronomicznej, którą licencjobiorca kupuje we własnym zakresie). Na początek koncept chce się skoncentrować na rozwoju w województwie mazowieckim, głównie ze względu na logistykę dostaw. Gotowa pizza, mrożona szokowo, będzie bowiem dostarczana do punktów franczyzowych z centrali.
– Wystarczy ją rozmrozić w piecu konwekcyjnym – wyjaśnia Bogusław Turczyński. – Natomiast w dalszej przyszłości będziemy chcieli, by franczyzobiorcy przygotowywali pizzę na miejscu.
Najlepszą lokalizacją dla placówki marki są miejsca, gdzie jest duży przepływ ludzi, a więc np. dworce, przejścia podziemne, stacje benzynowe, uczelnie, okolice biurowców. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci, ani żadnych opłat miesięcznych. Franczyzobiorcy będą zarabiać na marży od sprzedaży. Licencjodawca zapewnia im m.in. szkolenia, pomoc w przygotowaniu projektu technologicznego placówki, wsparcie marketingowe.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...