Inwestycja w modę

Salon Recman
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Wojciech Tulwin, dyrektor marketingu marki Recman, zwraca uwagę, że branża odzieży męskiej w ostatnich latach przechodzi spore zmiany. Mężczyźni coraz bardziej dbają o wygląd, interesują się modą i aktualnymi trendami, ale przede wszystkim doceniają jakość oferowanych produktów. Z naszych obserwacji wynika, że rok 2019 będzie decydujący dla wielu firm z branży. Rosnące koszty produkcji z pewnością wpłyną na przyszłość niektórych firm. Niepokojący w ostatnich miesiącach jest trend niekończących się akcji rabatowych oraz obniżania cen. Sieci walczą o klienta, przywiązując małą wagę do kosztów  komentuje Tulwin.

Między innymi dlatego marka Recman w 2019 roku planuje powiększyć sieć o salony za granicą.  W przyszłym roku planujemy otworzyć trzy nowe salony franczyzowe. Cały czas pracujemy nad otwarciem salonów za granicę, szczególne na Litwie, Łotwie i w Estonii – mówi Wojciech Tulwin. Sieć stawia także na rozwój kanału e-commerce. Pozwala on nam dotrzeć do szerszej grupy odbiorców  dodaje Tulwin.

Marka Recman, która obecnie może się pochwalić 80 sklepami franczyzowymi jest otwarta na współpracę z franczyzobiorcami z całej Polski. Franczyzodawca zaznacza, że największym wyzwaniem na początku współpracy jest znalezienie odpowiedniej lokalizacji. Z doświadczenia wiemy, że o otwarciu głównie decyduje koszt wynajęcia lokalu. Wspieramy naszych partnerów w negocjacjach, co pozwala uzyskać atrakcyjne warunki wynajmu. Optymalna powierzchnia na salon Recman mieści się w przedziale między 80 a 100 m2. Indywidualnie dla każdego lokalu przygotowujemy projekt salonu. W kwestii wyposażenia partnerzy mogą korzystać z firm, które polecamy, jednak nie jest to warunek konieczny  zaznacza Tulwin.

Stawiane wymagania

Jak zaznacza franczyzodawca, doświadczenie w prowadzeniu biznesu franczyzowego oraz w branży odzieżowej nie jest konieczne.  Najbardziej istotne jest zaangażowanie ze strony partnera oraz umiejętność zarządzania personelem dodaje Tulwin.

Kwota inwestycji jest zależna od miasta i stanu lokalu, w którym powstanie sklep. – Mieści się zazwyczaj w przedziale od 900 do 1,5 tys. zł netto za 1m2, całkowita kwota inwestycji zależy od lokalizacji (galeria handlowa/ulica) oraz stanu lokalu i waha się średnio od 80 tys. zł do 150 tys. zł, a w przypadku lokali w stanie deweloperskim w galeriach – nawet do 200-250 tys. zł. Franczyzobiorca nie musi zamawiać ani kupować towaru lub płacić kaucji za towar. Recman jako franczyzodawca jest właścicielem towaru i dba o asortyment w każdym salonie zapewnia Tulwin.

Na dobry początek

Przez cały okres współpracy franczyzodawca stara się wspierać franczyzobiorców. Gwarantujemy naszym partnerom szereg świadczeń, a wśród nich m.in.: pomoc i doradztwo przy wyborze lokalizacji, wsparcie przy negocjacjach z galerami handlowymi, przygotowanie bezpłatnego projektu aranżacji lokalu, przekazanie podręcznika operacyjnego oraz książki standardów ekspozycyjnych, wsparcie regionalnego kierownika sprzedaży oraz szkolenia z obsługi klienta wylicza Tulwin

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Maryla Pałasz
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €