Przepis na krewetki

Shrimp House w najbliższych planach ma trzy kolejne otwarcia. W bistro serwujące dania z krewetek, trzeba zainwestować min. 400 tys. zł.
Podstawą menu Shrimp House są oczywiście krewetki, serwowane w różnej postaci. W jadłospisie znajdują się m.in. makarony, kanapki, sałatki czy zupy. Początkowo marka planowała rozwój w dużych miastach, ale chętni na franczyzobiorców pojawili się też w tych średnich i nieco mniejszych, jak np. Częstochowa czy Rybnik. Dziś pod szyldem Shrimp House działa 11 lokali typu bistro.
– Przygotowujemy w tej chwili do otwarcia trzy kolejne, w Gdyni, Warszawie i Bydgoszczy – wylicza Maciej Frymar, franczyzodawca Shrimp House.
Lokal na bistro powinien mieć przynajmniej 100 m2 i możliwość wystawienia ogródka sezonowego oraz uzyskania koncesji na alkohol.
- Powierzchnia zależy jednak od wielkości miasta. W mniejszych ośrodkach może być to mniej niż 100 m2. Każdą lokalizacje rozpatrujemy indywidualnie - dodaje Maciej Frymar.
Franczyzodawca zapewnia, że stara się jak najwięcej pomagać podczas przygotowywania nowej placówki do otwarcia.
– Studio architektoniczne, z którym współpracujemy, robi projekt lokalu. Projekty technologiczne przygotowuje franczyzobiorca, ale my możemy polecić mu fachowców. Podobnie jak dostawców wyposażenia, u których mamy wynegocjowane rabaty. Przed otwarciem nasi przedstawiciele jadą do nowego bistro na kilka dni i pomagają ekipie wdrożyć się w obowiązki i codzienny rytm działania lokalu – mówi Maciej Frymar.
Według szacunków franczyzodawcy na inwestycję należy przeznaczyć minimum 400 tys. zł. Jednorazowa opłata wstępna wynosi 15 tys. zł netto. Miesięczna opłata franczyzowa to 4 proc. od obrotu netto. Licencjodawca zapewnia też szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu, obejmujące pracę na każdym stanowisku. Według jego zaleceń na jednej zmianie w lokalu powinny pracować cztery osoby: trzy w kuchni i jedna przy kasie. W weekendy przydaje się jeszcze jeden pracownik, na zmywaku. W bistrach Shrimp House obowiązuje samoobsługa, więc nie ma potrzeby zatrudniania kelnerów.
W krewetki i niektóre przyprawy licencjobiorcy zaopatrują się w centrali marki. Resztę produktów kupują od własnych dostawców, ale trzymając się wskazówek franczyzodawcy.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...