Biznes całą dobę

Seta Disco to lokale nawiązujące do PRL-u, ale w nowoczesnym wydaniu. Co to znaczy?
Wiele lokali gastronomicznych wykorzystuje sentyment do PRL-u. Nawiązują do tego okresu wystrojem, menu czy zestawem serwowanych alkoholi.
– Nasz koncept to puby także w stylu PRL, ale przełamanym nowoczesnością – mówi Wiesław Naklicki, franczyzodawca marki Seta Disco. – To znaczy, że np. serwujemy zarówno tradycyjne przekąski typu śledzie w oleju, smalec z ogórkiem czy żurek, jak i bardziej współczesne dania. To samo dotyczy alkoholi. Jest i czysta wódka, ale także drinki i shoty. Wszystkie alkohole, łącznie z lanym piwem, można u nas kupić już za 5 zł.
Pierwszy lokal z szyldem Seta Disco powstał trzy lata temu w Bydgoszczy. Wkrótce ruszy pierwsza franczyzowa marki w Gdańsku. Koncept jest przeznaczony dla dużych miast, liczących powyżej 200 tys. mieszkańców. Można go otworzyć w dwóch formatach. Na pierwszy z nich potrzebny jest lokal o wielkości powyżej 120 m2, bo musi się w nim zmieścić parkiet do tańca. W piątki i soboty w Seta Disco odbywają się bowiem taneczne imprezy przy muzyce z lat 80. i 90. Franczyzodawca szacuje, że przy lokalu wielkości 120 m2 inwestycję można zamknąć już w kwocie 95 tys. zł. W drugim z proponowanych formatów nie ma parkietu (ani imprez tanecznych), więc i wymagana wielkość lokalu jest mniejsza, do 100 m2. Według licencjodawcy minimalna kwota inwestycji w tym przypadku to 60 tys. zł. W żadnym z formatów nie trzeba inwestować w kuchnię, bo serwowane w lokalu dania dostarcza zewnętrzny catering.
– Zalecamy, by wybierać lokalizacje w miejscach, gdzie toczy się nocne życie danego miasta – radzi Wiesław Naklicki. – Na starówkach, przy ulicach gdzie są inne puby, kluby, blisko uczelni.
Licencjodawca pomaga w wyborze lokalizacji, a także w przygotowaniu projektów technicznych i aranżacji wnętrza.
– Przyjeżdżamy do franczyzobiorcy i, jeśli jest taka potrzeba, jesteśmy z nim na miejscu nawet przez miesiąc – dodaje Wiesław Naklicki. – Wspieramy go też marketingowo przy promocji nowo otwieranego lokalu.
Licencjodawca nie wymaga od kandydatów na franczyzobiorców doświadczenia w gastronomii. – Szkolimy biorcę oraz jego pracowników. Natomiast wymagamy, aby nasz partner osobiście angażował się w prowadzenie lokalu, minimum przez pierwsze pół roku, które jest kluczowe dla rozkręcenia biznesu – podkreśla licencjodawca. – Później można zatrudnić menedżera.
Lokale Seta Disco, niezależnie od formatu, są czynne 24 godziny na dobę. Trzeba o tym pamiętać, zatrudniając personel. Pracowników musi wystarczyć do obsadzenia trzech zmian.
Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 2,5 tys. zł. Przez pierwsze dwa miesiące opłata franczyzowa wynosi 500 zł, potem wzrasta do 1 tys. zł.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej