Bricomarché chce więcej

Grupa Muszkieterów chwali się wzrostem obrotów sieci Bricomarché. W tym roku chce otworzyć 15 nowych sklepów.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Pod szyldem Bricomarché działa prawie 160 placówek.
– W 2018 roku otworzyliśmy dziewięć nowych sklepów: w Poznaniu, Wrocławiu, Lubartowie, Gnieźnie, Świdniku, Konstantynowie Łódzkim, Dąbrowie Górniczej, Radzyniu Podlaskim i Wyszkowie – wylicza Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché. – Niestety w przypadku Bricomarché w Tczewie nie mieliśmy możliwości przewidzenia spadku komercjalizacji galerii, który negatywnie wpłynął na obroty naszego supermarketu typu „dom i ogród”, w związku z czym byliśmy zmuszeni podjąć decyzję o jego zamknięciu. Mimo tego mieszkańcy Tczewa nadal mogą korzystać z oferty naszego supermarketu, w innej lokalizacji.
Grupa Muszkieterów chwali się też wynikami – na razie za trzy kwartały ubiegłego roku. Obroty Grupy wyniosły blisko 5,5 mld zł, czyli o blisko 6 proc. więcej w porównaniu z tym samym okresem w 2017 roku. Natomiast sama sieć Bricomarché wypracowała obroty na poziomie ponad 1,7 mld zł, co oznacza wzrost o blisko 11 proc. rok do roku.
– W tym roku chcemy poszerzyć naszą sieć o 15 nowych supermarketów – zapowiada Katarzyna Jańczak-Stefanide. – W najbliższym czasie działalność rozpoczną dwa nowe sklepy, w Mławie i Krzeszowicach. Dodatkowo staramy się również modernizować istniejące już markety tak, aby jak najlepiej odpowiadały potrzebom klientów.
Bricomarché stara się dokładnie analizować lokalizacje, wybierane dla kolejnych placówek. Przeważnie decyduje się na nowe otwarcia w miastach liczących około 15-50 tys. mieszkańców.
– Nie znaczy to jednak, że kategorycznie rezygnujemy z lokalizowania sklepów naszej sieci w mniejszych lub większych miejscowościach – dodaje Katarzyna Jańczak-Stefanide. – W najbliższych latach mamy zamiar skupić się na ekspansji naszej sieci w południowej i wschodniej części Polski, gdzie dostrzegamy ogromny potencjał dla naszego dalszego rozwoju.
Muszkieterowie najchętniej nawiązują współpracę z kandydatami, którzy chcą pracować w parach – wspólnie ze swoim życiowym partnerem. Kandydaci muszą być gotowi do przeprowadzki. Obejmują jedną z proponowanych przez licencjodawcę lokalizacji, która często bywa sporo oddalona od ich miejsc zamieszkania. Warunkiem przystąpienia do Grupy Muszkieterów jest wkład własny w wysokości minimum 400 tys. zł.
– Kwota ta stanowi kapitał zasilający spółkę franczyzobiorcy, która zarządza supermarketem o wielomilionowych obrotach. Co istotne, nie jest to opłata za licencję lub inna opłata na rzecz Grupy, a kapitał początkowy niezbędny do uruchomienia działalności, który od początku pracuje na wyniki prowadzonej spółki – podkreśla dyrektor generalna Bricomarché .
Sklepy Bricomarché oferują asortyment z branży „dom i ogród”. Na średniej powierzchni handlowej ponad 1,7 tys m2 klienci znajdą – w zależności od sezonu – od 15 do 30 tys. produktów.
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...