Trampolina do biznesu
– Poszerzamy ofertę z myślą o kolejnych grupach klientów. Dla dorosłych uruchomimy siłownie, a dla małych dzieci interaktywne parki rozrywki – mówi Bartosz Śledziński z Jump Planet.
Czy Polacy chętnie korzystają z rozrywki jaką zapewniają parki trampolin? Czy nie ma ryzyka, że obiektom tego typu zabraknie klientów?
Polacy pokochali parki trampolin. Doskonale świadczą o tym statystyki z naszych obiektów. Pełne obłożenie w weekendy nikogo już nie dziwi, a coraz częściej brakuje nam miejsca również w tygodniu. Skakanie to bardzo popularna forma rozrywki, po którą sięgają obecnie nie tylko dzieci, lecz także dorośli. Wszystko za sprawą zająć z akrobatyki oraz fitnessu, które prowadzimy. Dlatego też uważam, że parkom trampolin prędko nie zabraknie klientów. Wręcz przeciwnie! Dopóki rynek się nie nasyci, liczba gości będzie rosła.
Modyfikujecie koncept franczyzowy. Co się zmieni?
Zmieni się wiele. Chcemy poszerzyć ofertę z myślą o kolejnych grupach klientów. Dla dorosłych uruchomimy siłownie, a dla małych dzieci – interaktywne parki rozrywki. Całość uzupełnią jeszcze restauracje, które będą doskonałym rozwiązaniem dla całych rodzin. W ten sposób nasze obiekty staną się rozbudowanymi parkami, łączącymi doskonałą rozrywkę z aktywnością fizyczną. Koncept ten będziemy realizować jako pierwsi w Europie.
Na czym polega wasza przewaga nad konkurencją?
Nasza przewaga to przede wszystkim innowacyjny i bardzo rozbudowany pomysł, który właśnie zaczynamy realizować. Nikt w Europie nie oferuje tak szerokiego i komplementarnego zakresu usług. Naszym celem jest dotarcie do możliwie szerokiego grona odbiorów i zapewnienie mu usług na najwyższym poziomie.
Kto może zostać franczyzobiorcą Jump Planet?
Tak naprawdę naszym franczyzobiorcą może zostać każdy, kto chce poprowadzić wyskakany, trampolinowy biznes lub zwyczajnie dobrze zainwestować kapitał. Nie wymagamy nawet posiadania własnej hali, gdyż nasi specjaliści są w stanie pomóc znaleźć odpowiedni obiekt. My również odpowiadamy za projekt, szkolimy pracowników oraz zapewniamy obsługę marketingową. Wpieramy partnerów również w codziennym zarządzaniu parkiem. Wszystko to powoduje, że franczyza marki Jump Planet jest świetnym rozwiązaniem dla każdego kto szuka nowych, innowacyjnych pomysłów na biznes.
Ile trzeba zainwestować w wasz koncept?
Aby otworzyć park pod marką Jump Planet należy zainwestować od 500 do 1 tys. zł za 1 m2 trampolin. W cenie jest oczywiście projekt oraz ich wykonanie i montaż. Do tego należy jeszcze doliczyć koszt kupna lub wynajmu hali. Tu ceny bywają zróżnicowane i zależą od wielu czynników, takich jak stan obiektu czy jego lokalizacja. W przypadku galerii handlowych, często doliczyć trzeba również kaucję. Jednak zyski również są bardzo atrakcyjne, gdyż bardzo często sięgają około 30 tys. zł miesięcznie, po odliczeniu wszystkich kosztów. Z dodatkowymi nakładami finansowymi wiąże się również inwestycja w siłownię, interaktywny park dla dzieci oraz restaurację. Jednak w tym przypadku również zyski są znacząco wyższe.
Rozmawiała Anna Smolińska
ZOBACZ W KATALOGU
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


