Franczyza w modzie

W 2019 roku Diverse zamierza skoncentrować się na rozwoju sieci salonów franczyzowych w województwie dolnośląskim, lubuskim i śląskim.
Marka Diverse, która działa na polskim rynku od ponad 20 lat, podąża za najnowszymi trendami, tworząc uniwersalne ubrania streeetwearowe o oryginalnych wzorach i fasonach. Obecnie sieć liczy 120 salonów franczyzowych i 163 własnych. Umowa jest nawiązywana na 5 lat.
– Franczyzobiorca powinien dysponować środkami na adaptację i wyposażenie lokalu w wysokości od 1,5 tys. do 2,3 tys. zł netto na 1 m2 oraz kwotą na opłatę licencyjną w wysokości 18,5 tys. zł netto. Wartość opłaty licencyjnej jest każdorazowo ustalana indywidualnie i pokrywa całkowity koszt wyposażenia sklepu w sprzęt komputerowy i urządzenia fiskalne. Franczyzobiorca sam szuka lokalu, ale my analizujemy propozycję pod względem rentowności – mówi Katarzyna Pławska, specjalista ds. kontaktu z franczyzobiorcami Diverse. – Nasze salony są obecnie w całej Polsce. W 2019 roku chcemy skoncentrować się na rozwoju salonów franczyzowych na terenie województw: dolnośląskiego, lubuskiego i śląskiego. Oczywiście bardzo zależy nam również na tym, by rozwinąć współpracę z naszymi obecnymi franczyzobiorcami. Niektórym proponujemy otwarcie kolejnych salonów – dodaje.
Franczyzodawca zaznacza, że najchętniej nawiązuje współprace z osobami, które dysponują doświadczeniem w branży. – W zawiązku z tym, że branża odzieżowa do najłatwiejszych nie należy, najchętniej nawiązujemy współprace z franczyzobiorcami, którzy mają za sobą doświadczenie w sprzedaży lub prowadzeniu własnego biznesu – dodaje.
W ramach pakietu franczyzowego, franczyzodawca zapewnia wsparcie przy negocjacji warunków najmu lokalu. Franczyobiorca może liczyć też na pomoc w przygotowaniu projektu i adaptacji sklepu, jego zatowarowaniu oraz zarządzaniu stanem magazynowym. W ofercie znajduja się także szkolenia personelu w zakresie obsługi klienta oraz zarządzania sklepem zgodnie ze standardami Diverse.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej