Znane marki franczyzowe w Katowicach

Carrefour, Żabka, Bank PKO PB, Helen Doron czy Metrohouse – to tylko niektóre z marek, które zaprezentują swoje franczyzy na targach Pomysł na Firmę w Katowicach.
Już po raz czwarty w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach spotkają się franczyzodawcy i przedsiębiorcy szukający pomysłu na biznes. Katowickie Targi Pomysł na Firmę, to obok październikowych Targów Franczyza, druga najważniejsza impreza poświęcona franczyzie. W czasie dwudniowych targów (29-30 marca), przyszli franczyzobiorcy będą wybierać sprawdzone pomysły na biznes. Podczas indywidualnych rozmów z franczyzodawcami, kandydaci na przedsiębiorców będą mogli dowiedzieć się, co zapewniło rynkowy sukces prezentowanych marek, jaka jest wymagana kwota inwestycji i na jakie wsparcie może liczyć przedsiębiorca, decydując się na współpracę z franczyzodawcą.
– Śląsk jest dla nas bardzo atrakcyjnym regionem, w którym zamierzamy zwiększyć liczbę sklepów. Targi franczyzowe pozwolą zaprezentować naszą ofertę osobom, które chciałyby prowadzić biznes w ramach sieci Żabka i na miejscu odpowiedzieć na wszystkie pytania – mówi Sebastian Bielawski, dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców Żabka Polska. – Żabka posiada obecnie jedną z najatrakcyjniejszych ofert franczyzowych na rynku, obejmującą wiele nowych apektów w zakresie współpracy i narzędzi jakie oferujemy, liczymy że udział w targach pozwoli nam zaprezentować w pełni nasz model biznesowy.
Organizatorzy spodziewają się kilkudziesięciu marek franczyzowych oraz około 3 tys. odwiedzających. Wśród wystawców pojawią się znane marki, jak: Carrefour, Żabka, Bank PKO PB, Bank Ochrony Środowiska, Helen Doron, Metrohouse, Biesiadowo, Coffeloffee, Cote Azur, Crazy Piramid Pizza, Lodolandia, Kontigo, Konica Minolta MBR, Magic School, Northgate Logistic, Western Chicken, Western Tortilla, Stava, Tairoll, Toy Planet i wiele innych.
– Rozwijamy nasze koncepty franczyzowe na terenie całego kraju i za granicą, a Katowice to bardzo atrakcyjna i dobrze skomunikowana lokalizacja. Łatwo tu dotrzeć z całej południowej Polski, ale również z Czech, Słowacji i Niemiec. Goście odwiedzający targi bardzo interesują się markami gastronomicznymi, dlatego po raz kolejny zaprezentujemy tu nasze koncepty – mówi Marcin Olesiak, prezes zarządu Sweet Gallery, właściciel marek Lodolandia, Kołacz na Okrągło, Bafra Kebab i Rajskie Lody Tajskie.
Honorowy patronat nad targami Pomysł na Firmę objęli: Prezydent Miasta Katowice oraz Regionalna Izba Gospodarcza. Organizatorem targów jest PROFIT system, który od 17 lat organizuje Targi Franczyza w Warszawie, obecnie drugą co do wielkości europejską imprezę targową poświęconą franczyzie.
Zanim wybierzesz biznes dla siebie:
-
Nie czekaj w kolejce. Kup bilet online
-
Pamiętaj, że wybierasz biznes, który będziesz prowadzić przez kilka najbliższych lat. Dlatego pomysłu na firmę szukaj u wystawców oferujących koncept zgodny z twoimi zainteresowaniami i pasjami.
-
Dowiedz się od franczyzodawcy, jakie wsparcie oferuje przy starcie i po uruchomieniu biznesu. Porozmawiaj o finansach.
-
Poznaj osobiście swojego franczyzodawcę i dowiedz się, jakiego poziomu zaangażowania oczekuje. Wielu franczyzodawców chce, żeby franczyzobiorca sam prowadził swój biznes.
Więcej informacji: www.pomyslnafirme.com
ZOBACZ W KATALOGU
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...