Lokalny biznes

Coraz więcej placówek
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Czym jest projekt TwojeMiasto.poleca.to?
Projekt TwojeMiasto.poleca.to jest innowacyjnym narzędziem opartym o media społecznościowe, za pomocą którego firmy mają możliwość tanio i skutecznie reklamować swoje produkty i usługi na lokalnych rynkach. Projekt powstał po to, aby wspierać lokalnych przedsiębiorców. Chcemy, aby portal wspierał i łączył małe branże, które nie mają szans w konkurencji z korporacjami czy międzynarodowymi sieciami sklepów. Nasz projekt jesteśmy w stanie wdrożyć w każdym powiecie w Polsce.

Gdzie szukają Państwo franczyzobiorców?
Mamy możliwości otwarcia naszego projektu w każdym powiecie w Polsce. Aktualnie rozwijamy go w 12 powiatach. Jeśli chodzi o pierwszy kwartał 2019 roku, przed jego końcem planujemy otworzyć cztery kolejne jednostki franczyzowe, natomiast do grudnia chcielibyśmy mieć 50 funkcjonujących portali na terenie całego kraju.

Jakie są wymagania wobec franczyzobiorców i partnerów?
Od naszych franczyzobiorców wymagamy bardzo dobrej znajomości lokalnego rynku, doświadczenia w sprzedaży usług oraz chęci założenia działalności gospodarczej.

Jakie są warunki finansowe inwestycji?
Jedyną opłatą w naszym modelu franczyzowym jest opłata licencyjna, która jest zależna od wielkości miasta powiatowego: do 100 tys. mieszkańców wynosi 4,5 tys. zł netto, a w powiecie który przekracza liczbę 100 tys. mieszkańców  – 6,5 tys. zł netto. Jest to uwarunkowane większą liczbą przedsiębiorców w danym powiecie, a co za tym idzie większymi  możliwościami rozwoju. W cenie tej franczyzobiorca otrzymuje od nas m.in.: stronę internetowę w domenie poleca.to, aplikację mobilną z dodatkowymi narzędziami promowania, kupony lojalnościowe, wiadomości push na terenie powiatu oraz nowoczesne rozwiązanie – geofencing (Geofencing to narzędzie do wytyczania wirtualnej granicy na wybranym przez przedsiębiorcę terenie, w którym może on generować powiadomienia na urządzenie mobilne wchodzące lub wychodzące z określonego terenu przyp. red.).

Jaka jest całkowita kwota inwestycji i co się w niej mieści?
Poza jednorazową opłatą licencyjną nie pobieramy żadnych innych. Stworzyliśmy model franczyzowy tak, aby nie obciążać potencjalnego franczyzobiorcy stałymi kosztami. Od sprzedaży franczyzobiorca otrzymuje  od nas aż 70 proc. prowizji i nie ponosi żadnych kosztów związanych z obsługą klientów oraz przygotowaniem materiałów.

Co stanowi największe utrudnienie w otwarciu punktu franczyzowego?
Największym utrudnieniem jest brak kompetencji sprzedażowych i znajomości swojego rynku. Dlatego franczyzobiorca ma zapewnione szkolenie wdrażające, wszelkie narzędzia i materiały. To od niego zależy powodzenie i sukces na lokalnym rynku.

Czy wprowadziliście Państwo ostatnio jakieś istotne zmiany w modelu franczyzowego?
Tak, dosyć istotne, ponieważ jesteśmy po rebranding’u – zmieniły się barwy, logo, wprowadziliśmy aplikację mobilną i jesteśmy w trakcie wprowadzania nowych funkcjonalności w naszym projekcie. Stawiamy przede wszystkim na rozwój.

Rozmawiała Maryla Pałasz

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Maryla Pałasz
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €