Szkraby zawędrują na północ?
Franczyzodawca Wyspy Szkrabów ma prawie 150 sklepów w całym kraju. Kolejne chce otwierać głównie na północy Polski.
Aneta Gwardzik, specjalista ds. kontaktu z franczyzobiorcami Wyspy Szkrabów zaznacza, że najlepiej prosperujące sklepy znajdują się w miejscowościach 30-80 tys. mieszkańców. – Obecnie intensywnie poszukujemy partnerów na północy Polski, w województwach zachodniopomorskim, pomorskim, kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim, ale również w województwach lubuskim i lubelskim – mówi Aneta Gwardzik.
Franczyzodawca najchętniej nawiązuje współpracę z franczyzobiorcami, którzy prowadzili lub prowadzą działalność gospodarczą o podobnym charakterze.– Łatwiej nam wtedy dokonać weryfikacji pod kątem ewentualnego wsparcia finansowego inwestycji w towar – wyjaśnia Gwardzik. Partnerzy mogą bowiem liczyć na kredyt kupiecki i wydłużony termin płatności. Wydatki, z którymi musi się liczyć potencjalny franczyzobiorca obejmują: wynajem lub zakup lokalu, umeblowanie (koszt w przypadku najprostszych mebli wynosi ok. 10-20 tys. zł), kasę fiskalną/terminal – ok. 5 tys. zł, inwestycję w towar – 1-1,5 tys. zł netto za 1m2 powierzchni użytkowej sklepu. Franczyzodawca ma także konkretne wymagania dotyczące lokalu, powinien mieć on co najmniej 100 m2. – Nie ingerujemy w wystrój wnętrza salonów Wyspy Szkrabów, ale jeśli klient ma taką potrzebę, nasza agencja marketingowa służy radą w tej kwestii. Kładziemy duży nacisk na promocję marki Wyspa Szkrabów. Dlatego też sami inwestujemy w branding, który jest przygotowywany dla każdego sklepu indywidualnie – podkreśla Gwardzik.
Franczyzodawca w ramach pakietu franczyzowego zapewnia franczyzobiorcom możliwość wymiany towarów słabo rotujących, wsparcie w serwisach online: Facebook oraz wyspaszkrabów.pl, ogólnopolską oraz regionalną reklamę w radiu, prasie i internecie, materiały PR, ulotki i plakaty oraz gadżety z logo Wyspa Szkrabów. – Jesteśmy czołowym dystrybutorem zabawek w Polsce. Oferujemy najlepsze warunki handlowe, pierwszeństwo w dostępie towarów, w szczególności do produktów importowanych na wyłączność przez Rekman. Partnerom zapewniamy też szerokie wsparcie marketingowe w postaci programów lojalnościowych, materiałów POS i PR oraz bardzo atrakcyjne promocje konsumenckie – dodaje AnetaGwardzik.
Wyspa Szkrabów w 2019 roku planuje otworzyć mniej więcej 50 nowych placówek.
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. dziecięce
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

