Szkraby zawędrują na północ?

Franczyzodawca Wyspy Szkrabów ma prawie 150 sklepów w całym kraju. Kolejne chce otwierać głównie na północy Polski.
Aneta Gwardzik, specjalista ds. kontaktu z franczyzobiorcami Wyspy Szkrabów zaznacza, że najlepiej prosperujące sklepy znajdują się w miejscowościach 30-80 tys. mieszkańców. – Obecnie intensywnie poszukujemy partnerów na północy Polski, w województwach zachodniopomorskim, pomorskim, kujawsko-pomorskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim, ale również w województwach lubuskim i lubelskim – mówi Aneta Gwardzik.
Franczyzodawca najchętniej nawiązuje współpracę z franczyzobiorcami, którzy prowadzili lub prowadzą działalność gospodarczą o podobnym charakterze.– Łatwiej nam wtedy dokonać weryfikacji pod kątem ewentualnego wsparcia finansowego inwestycji w towar – wyjaśnia Gwardzik. Partnerzy mogą bowiem liczyć na kredyt kupiecki i wydłużony termin płatności. Wydatki, z którymi musi się liczyć potencjalny franczyzobiorca obejmują: wynajem lub zakup lokalu, umeblowanie (koszt w przypadku najprostszych mebli wynosi ok. 10-20 tys. zł), kasę fiskalną/terminal – ok. 5 tys. zł, inwestycję w towar – 1-1,5 tys. zł netto za 1m2 powierzchni użytkowej sklepu. Franczyzodawca ma także konkretne wymagania dotyczące lokalu, powinien mieć on co najmniej 100 m2. – Nie ingerujemy w wystrój wnętrza salonów Wyspy Szkrabów, ale jeśli klient ma taką potrzebę, nasza agencja marketingowa służy radą w tej kwestii. Kładziemy duży nacisk na promocję marki Wyspa Szkrabów. Dlatego też sami inwestujemy w branding, który jest przygotowywany dla każdego sklepu indywidualnie – podkreśla Gwardzik.
Franczyzodawca w ramach pakietu franczyzowego zapewnia franczyzobiorcom możliwość wymiany towarów słabo rotujących, wsparcie w serwisach online: Facebook oraz wyspaszkrabów.pl, ogólnopolską oraz regionalną reklamę w radiu, prasie i internecie, materiały PR, ulotki i plakaty oraz gadżety z logo Wyspa Szkrabów. – Jesteśmy czołowym dystrybutorem zabawek w Polsce. Oferujemy najlepsze warunki handlowe, pierwszeństwo w dostępie towarów, w szczególności do produktów importowanych na wyłączność przez Rekman. Partnerom zapewniamy też szerokie wsparcie marketingowe w postaci programów lojalnościowych, materiałów POS i PR oraz bardzo atrakcyjne promocje konsumenckie – dodaje AnetaGwardzik.
Wyspa Szkrabów w 2019 roku planuje otworzyć mniej więcej 50 nowych placówek.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej