Pizza w wersji mini

New York Pizza Department ma dla franczyzobiorców nowy format lokalu – o niższej kwocie inwestycji.
Sieć pizzerii pod szyldem New York Pizza Department liczy obecnie 20 lokali. Do tej pory franczyzobiorcy mogli wybierać z trzech formatów. Standardowy to tradycyjna pizzeria z salą konsumpcyjną i dowozami do klienta. Drugi format – express – to lokal bez konsumpcji na miejscu, realizujący zamówienia w dowozie lub z odbiorem własnym. Natomiast trzeci format to nocne pizzerie, czyli New York Pizza Department by Night. Powstał z myślą o franczyzobiorcach, którzy prowadzą już któryś z poprzednich konceptów. Mogą otworzyć dodatkowy biznes w postaci lokalu czynnego też w nocy, realizującego zamówienia w dowozie.
Minimalna kwota inwestycji to 35 tys. zł w przypadku formuły NYPD Express i 55 tys. zł dla formatu restauracyjnego. Teraz franczyzodawca proponuje jeszcze jedną opcję – NYPD Express Mini.
– W tym formacie udało nam się obniżyć kwotę inwestycji – wyjaśnia Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department. – To będzie lokal, który może rosnąć wraz ze wzrostem obrotów, dzięki zastosowaniu modułowych pieców do pizzy. Na początek wystarczy kupić jedna komorę, a gdy biznes się rozwinie, dokupić kolejną, którą można po prostu dołączyć do poprzedniej. Podobnie sukcesywnie można rozbudowywać np. stanowisko pracy pizzera.
Na ten format potrzebny jest lokal wielkości 30-35 m2. Szacowana przez licencjodawcę minimalna kwota inwestycji to 25 tys. zł netto. Menu będzie ograniczone w porównaniu z innymi formatami. Będzie w nim pizza, sałatki oraz kurczak manhattan style chicken, natomiast zabraknie m.in. burgerów czy makaronów. Opłata wstępna jest taka sama, jak przy innych formatach, czyli 5 tys. zł. Niższa jest natomiast miesięczna opłata franczyzowa, która wynosi 800 zł.
– NYPD Express Mini to propozycja nie tylko dla osób, które szukają franczyzy o niskiej kwocie wejścia – podkreśla Tomasz Jench. – Np. ktoś, kto myśli o otwarciu formatu restauracyjnego może zamiast tego zainwestować w dwa lokale NYPD Express Mini. I podwoić swoje zyski. Ryzyko, że obydwie lokalizacje nie wypalą jest minimalne. Za to prowadzenie dwóch lokali pozwala np. rotować personelem czy zamówieniami. Ten format ogranicza też koszty stałe, bo wymaga mniejszego metrażu, mniejszej liczby pracowników.
W tej chwili NYPD przygotowuje się do otwarcia kolejnych dziewięciu pizzerii franczyzowych, w różnych formatach.
– Podpisaliśmy też z nowym licencjobiorcą umowę na wyłącznośc na otwarcie lokali w Szczecinie – mówi Tomasz Jench. – Docelowo w ciągu dwóch lat mają tam powstać minimum cztery lokale.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej