Które franczyzy wybierają Polacy?

McDonald’s, Carrefour, Żabka, RE/MAX – najbardziej znane marki franczyzowe 29-30 marca zaprezentowały swoje pomysły na biznes na Targach Pomysł na firmę w Katowicach.
Katowickie Targi Pomysł na firmę były miejscem, w którym spotkało się kilkudziesięciu franczyzodawców z potencjalnymi przedsiębiorcami szukającymi sprawdzonego pomysłu na własną firmę.
Wśród wystawców obecni byli liderzy franczyzy, m.in. McDonald’s, Carrefour, Żabka, Bank PKO BP, Bank Ochrony Środowiska, Helen Doron, Metrohouse, Północ Nieruchomości, Biesiadowo, Coffeloffee, Cote Azur, Crazy Piramid Pizza, Lodolandia, Kontigo, Konica Minolta MBR, Magic School, Northgate Logistic, Western Chicken, Western Tortilla, Stava, Tairoll, Toy Planet, Palarnia Kawy Lafaye i inni.
Podczas indywidualnych rozmów z franczyzodawcami kandydaci na przedsiębiorców mogli dowiedzieć się, co zapewniło rynkowy sukces prezentowanych marek, jaka jest wymagana kwota inwestycji i na jakie wsparcie może liczyć przedsiębiorca, decydując się na współpracę z franczyzodawcą.
Śląsk ważny dla franczyzodawców
Aglomerację śląską zamieszkuje kilka milionów przedsiębiorczych ludzi. Ze względu na położenie i dobry dojazd do Katowic, Targi Pomysł na Firmę odwiedzane były również przez kandydatów z Wrocławia, Krakowa, Rzeszowa, Kielc, a nawet Łodzi.
– Śląsk jest dla nas bardzo atrakcyjnym regionem, w którym zamierzamy zwiększyć liczbę naszych sklepów. Targi franczyzowe pozwoliły nam zaprezentować naszą ofertę osobom, które chciałyby prowadzić biznes w ramach sieci Żabka – mówi Sebastian Bielawski, dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców Żabka Polska.
Na walory stolicy regiony wskazuje również Marcin Olesiak, prezes zarządu Sweet Gallery, właściciel marek Lodolandia, Kołacz na Okrągło, Bafra Kebab i Rajskie Lody Tajskie. – Rozwijamy nasze koncepty franczyzowe na terenie całego kraju i za granicą, a Katowice to bardzo atrakcyjna i dobrze skomunikowana lokalizacja. Łatwo tu dotrzeć nie tylko z całej południowej Polski, lecz także z Czech, Słowacji i Niemiec. Goście odwiedzający targi bardzo interesują się markami gastronomicznymi, dlatego po raz kolejny zaprezentowaliśmy tu nasze koncepty – mówi menedżer.
Honorowy patronat nad Targami Pomysł na Firmę objęli: prezydent Katowice oraz Regionalna Izba Gospodarcza.
Organizatorem Targów Pomysł na Firmę jest PROFIT system, która od 17 lat organizuje również Targi Franczyza w Warszawie, obecnie drugą co do wielkości europejską imprezę targową poświęconą franczyzie. Najbliższe Targi Franczyza już 17-19 października w PKiN w Warszawie.
ZOBACZ W KATALOGU

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Lodolandia & Kołacz

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Metrohouse

Northgate Logistics

PKO Bank Polski S.A.

Północ Nieruchomości

Re/Max Polska

Stava

Żabka
Sklepy typu convenience
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...