Aplikacja policzy zyski

Żabka stworzyła dla franczyzobiorców aplikację mobilną, która ułatwia zarządzanie sklepem. I planuje wprowadzić kolejne udogodnienia.
Dzięki niej partnerzy mogą na bieżąco monitorować wyniki sprzedaży w placówkach, generować symulację przychodów czy rozliczenia finansowe.
– Staramy się upraszczać codzienne prowadzenie biznesu. Franczyzobiorcy będą na bieżąco otrzymywać informacje z kasy, co ułatwi analizowanie danych sprzedażowych i weryfikowanie poziomu zatowarowania. W kolejnych miesiącach planujemy rozwój tego narzędzia o moduł motywujący franczyzobiorców i pracowników do aktywnej sprzedaży – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Żabka Polska.
Aplikacja umożliwia ciągłą kontrolę sklepu, gdyż raport ze sprzedaży i informacje dotyczące przychodów są dostępne online. Franczyzobiorcy otrzymują także powiadomienia o zalogowaniu kas w sklepie, dzięki czemu wiedzą, czy otwarcie nastąpiło o właściwej godzinie. Każdy franczyzobiorca może również skorzystać z raportów dotyczących tylko dla swojego sklepu. Może np. sprawdzić 30 najlepiej rotujących produktów, dzięki czemu ma możliwość jeszcze lepszego planowania dystrybucji.
– Zależało nam przede wszystkim na użytecznym narzędziu, które pomoże w zarządzaniu sklepem. Aplikacja umożliwia dostęp do informacji ze sprzedaży w czasie rzeczywistym, a na tym etapie projektu było to dla franczyzobiorców kluczowe – dodaje Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych i rozwoju Żabka Polska. – Mogę lepiej przyjrzeć się pracy pracowników, poznać potrzeby klientów i natychmiast reagować na pojawiające się problemy, co dobrze wpływa na ogólną sprzedaż. Możliwość kontrolowania sklepu przez telefon komórkowy niewątpliwie pozwala zaoszczędzić czas i rozszerzyć kontrolę – mówi Rafał Nieckarz, franczyzobiorca Żabki z Warszawy.
Narzędzie dostępne jest na systemie Android oraz iOS. Działa na nowszych i starszych smartfonach. Aplikacja frappka jest bezpłatna i łatwo dostępna, wystarczy ściągnąć ją z oficjalnego sklepu.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej