Array ( [article] => Array ( [pid] => 66422 [country] => pl [article_id] => 11130 [article_date] => 2019-04-13 [articletype_id] => 1 [article_title] => Interes na wyspach [article_intro] => Fonny Funny chce w tym roku mieć 20 stoisk z akcesoriami do telefonów. Ile można zarobić, prowadząc taki biznes? [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 4 [img_photo_description] => [secret] => scrtkd7a8986aec3759636b44934e9457975f [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => telekomunikacja, IT, AGD/RTV [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => interes-wyspach [article_title_striped] => Interes na wyspach [dir] => article [article_text_photo] =>

Koncept Fonny Funny powstał w połowie 2017 roku. Teraz pod tym szyldem działa 16 stoisk, w których można kupić etui do telefonów i ochronne szkła na ekrany – bo taką specjalizację wybrała dla siebie marka.
W ubiegłym roku otworzyliśmy dziewięć lokalizacji. W tym roku mieliśmy na razie jedno otwarcie, w centrum handlowym Karolinka w Opolu. Trudno mówić o konkretnych planach rozbudowy sieci do końca roku, dużo bowiem zależy od podaży lokalizacji i zainteresowania potencjalnych partnerów franczyzowych. Nie mniej jednak chcemy na koniec 2019 roku mieć ponad 20 lokalizacji – mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor generalny Fonny Funny.
Koncept nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci. Według szacunków franczyzodawcy na inwestycję należy zaplanować kwotę około 35 tys. zł. Większość tej sumy jest przeznaczana na zakup towaru. Meble na stoiska dostarcza franczyzodawca.
 Opłaty miesięczne, w tym koszt dzierżawy mebli, są ustalane indywidualnie, w zależności od lokalizacji  wyjaśnia Piotr Andrzejewski.

Fonny Funny otwiera stoiska wyłącznie w centrach handlowych. Franczyzodawca zapewnia, że lokalizacje są dokładnie analizowane pod względem potencjału, aby obniżyć ryzyko inwestycji. Licencjobiorca może też liczyć na doradztwo centrali w zakresie zatowarowania.
 Mamy szeroki wachlarz produktów i dostawców, atrakcyjne ceny zakupu, co pozawala generować wysokie marże, sięgające 75 proc. Czyli z każdego 1 tys. zł obrotu detalicznego pozostaje 750 zł zysku – podkreśla Piotr Andrzejewski. Franczyzobiorcom oferujemy również ogólne wsparcie w kwestii prowadzenia działalności, pomagamy i doradzamy w każdej kwestii, związanej z prowadzeniem działalności pod naszym logo.
Według szacunków licencjodawcy biznes staje się rentowny w okolicy trzeciego miesiąca działalności. Zależy to m.in. od tego, czy franczyzobiorca osobiście angażuje się w pracę w punkcie.
 Są partnerzy, którzy sami pracują na stoisku, ale są też tacy, którzy zatrudniają pracowników. Na pewno, przynajmniej na początku, warto samemu regularnie pracować bezpośrednio z klientem, by poznać wszystkie aspekty funkcjonowania tego biznesu – radzi franczyzodawca.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 247 [author_pid] => 1076 [author_name] => Monika Wojniak-Żyłowska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => mwojniak@profitsystem.pl [author_profile] =>

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Z dziennikarstwem związana jest od 2000 roku. Przez wiele lat pracowała w gazetach codziennych, zajmując się m.in. problematyką prawną i samorzadową. Jej publikacje można też znaleźć m.in. w Angorze i prasie turystycznej. Teraz na portalu Franchising.pl i w miesięczniku "Franchising" przybliża czytelnikom rynek franczyzy oraz próbuje inspirować młodych przedsiębiorców, szukających pomysłu na własną firmę.

Prywatnie mama Emilki i żona Piotra. Jej pasje to podróże, dobre kryminały i literatura faktu.

[display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/mowojnia1 [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/monika-wojniak-%C5%BCy%C5%82owska-667670136/ [author_photo] => Array ( [pid] => 116103 [itemserver_id] => 38128 [img_width] => 600 [img_height] => 800 [path] => 623/449/mz.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => monika-wojniak-zylowska ) ) [link] => /artykul/11130/interes-wyspach/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 166421 [country_item] => pl [description] => [path] => a11/0cd/telefon-z.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => null [img_width] => 440 [img_height] => 440 [itemserver_id] => 39295 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 115779 [country_item] => pl [description] => "Mamy szeroki wachlarz produktów i dostawców, atrakcyjne ceny zakupu, co pozawala generować wysokie marże, sięgające 75 proc.". [path] => ee1/16b/piotr-andrzejewski-fonny-fu.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Piotr Andrzejewski, dyrektor generalny Fonny Funny [img_width] => 1600 [img_height] => 1060 [itemserver_id] => 38015 ) [1] => Array ( [pid] => 114520 [country_item] => pl [description] => Fonny Funny otwiera stoiska wyłącznie w centrach handlowych. Franczyzodawca zapewnia, że lokalizacje są dokładnie analizowane pod względem potencjału, aby obniżyć ryzyko inwestycji. [path] => 0b3/39e/stoisko_fonny_funny.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Tylko w galeriach [img_width] => 1200 [img_height] => 1600 [itemserver_id] => 37537 ) ) ) [og_image] => ee1/16b/piotr-andrzejewski-fonny-fu.jpg [article_date_formated] => 13.04.2019 [article_day] => Sobota [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 115779 [country_item] => pl [description] => "Mamy szeroki wachlarz produktów i dostawców, atrakcyjne ceny zakupu, co pozawala generować wysokie marże, sięgające 75 proc.". [path] => ee1/16b/piotr-andrzejewski-fonny-fu.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Piotr Andrzejewski, dyrektor generalny Fonny Funny [img_width] => 1600 [img_height] => 1060 [itemserver_id] => 38015 ) [1] => Array ( [pid] => 114520 [country_item] => pl [description] => Fonny Funny otwiera stoiska wyłącznie w centrach handlowych. Franczyzodawca zapewnia, że lokalizacje są dokładnie analizowane pod względem potencjału, aby obniżyć ryzyko inwestycji. [path] => 0b3/39e/stoisko_fonny_funny.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Tylko w galeriach [img_width] => 1200 [img_height] => 1600 [itemserver_id] => 37537 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 115779 [country_item] => pl [description] => "Mamy szeroki wachlarz produktów i dostawców, atrakcyjne ceny zakupu, co pozawala generować wysokie marże, sięgające 75 proc.". [path] => ee1/16b/piotr-andrzejewski-fonny-fu.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Piotr Andrzejewski, dyrektor generalny Fonny Funny [img_width] => 1600 [img_height] => 1060 [itemserver_id] => 38015 ) [1] => Array ( [pid] => 114520 [country_item] => pl [description] => Fonny Funny otwiera stoiska wyłącznie w centrach handlowych. Franczyzodawca zapewnia, że lokalizacje są dokładnie analizowane pod względem potencjału, aby obniżyć ryzyko inwestycji. [path] => 0b3/39e/stoisko_fonny_funny.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Tylko w galeriach [img_width] => 1200 [img_height] => 1600 [itemserver_id] => 37537 ) ) [imagesCount] => 2 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Fonny Funny [id] => 1906 [type] => 4 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 12 [link] => /franczyza/1906/fonny-funny/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 106707 [country_item] => pl [description] => [path] => f03/578/fonny-funny-logo-rozowe.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 36945 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 106708 [country_item] => pl [description] => Stoisko wyspa zakupowa z akcesoriami do telefonów i smartfonów. [path] => 235/95f/fonny-funny_wyspa-obudowy-i-akcesoria-do-telefonow-i-smartfonow-iphone-samsung-nokia-huawei.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Fonny Funny [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 36946 ) ) ) ) ) )

Interes na wyspach

Piotr Andrzejewski, dyrektor generalny Fonny Funny
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Koncept Fonny Funny powstał w połowie 2017 roku. Teraz pod tym szyldem działa 16 stoisk, w których można kupić etui do telefonów i ochronne szkła na ekrany – bo taką specjalizację wybrała dla siebie marka.
W ubiegłym roku otworzyliśmy dziewięć lokalizacji. W tym roku mieliśmy na razie jedno otwarcie, w centrum handlowym Karolinka w Opolu. Trudno mówić o konkretnych planach rozbudowy sieci do końca roku, dużo bowiem zależy od podaży lokalizacji i zainteresowania potencjalnych partnerów franczyzowych. Nie mniej jednak chcemy na koniec 2019 roku mieć ponad 20 lokalizacji – mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor generalny Fonny Funny.
Koncept nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci. Według szacunków franczyzodawcy na inwestycję należy zaplanować kwotę około 35 tys. zł. Większość tej sumy jest przeznaczana na zakup towaru. Meble na stoiska dostarcza franczyzodawca.
 Opłaty miesięczne, w tym koszt dzierżawy mebli, są ustalane indywidualnie, w zależności od lokalizacji  wyjaśnia Piotr Andrzejewski.

Fonny Funny otwiera stoiska wyłącznie w centrach handlowych. Franczyzodawca zapewnia, że lokalizacje są dokładnie analizowane pod względem potencjału, aby obniżyć ryzyko inwestycji. Licencjobiorca może też liczyć na doradztwo centrali w zakresie zatowarowania.
 Mamy szeroki wachlarz produktów i dostawców, atrakcyjne ceny zakupu, co pozawala generować wysokie marże, sięgające 75 proc. Czyli z każdego 1 tys. zł obrotu detalicznego pozostaje 750 zł zysku – podkreśla Piotr Andrzejewski. Franczyzobiorcom oferujemy również ogólne wsparcie w kwestii prowadzenia działalności, pomagamy i doradzamy w każdej kwestii, związanej z prowadzeniem działalności pod naszym logo.
Według szacunków licencjodawcy biznes staje się rentowny w okolicy trzeciego miesiąca działalności. Zależy to m.in. od tego, czy franczyzobiorca osobiście angażuje się w pracę w punkcie.
 Są partnerzy, którzy sami pracują na stoisku, ale są też tacy, którzy zatrudniają pracowników. Na pewno, przynajmniej na początku, warto samemu regularnie pracować bezpośrednio z klientem, by poznać wszystkie aspekty funkcjonowania tego biznesu – radzi franczyzodawca.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Monika Wojniak-Żyłowska
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €