Soki z Czech

Czeska marka Fruitisimo szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie proponuje warunki współpracy?
Fruitisimo to sieć barów z sokami, która powstała w 2000 roku w Pradze. Obecnie ma już blisko 70 placówek, w trzech krajach: w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech. Jej podstawowy asortyment to świeżo wyciskane soki owocowe i warzywne, koktajle, ręcznie robione lody, w barach można też kupić domowe ciasta, przekąski.
Teraz Fruitisimo postanowiło wejść na rynek polski. Marka szuka u nas zarówno masterfranczyzobiorcy, który w ciągu roku uruchomi co najmniej trzy bary, jak i pojedynczych licencjobiorców.
– Najlepszym rynkiem dla rozwoju naszego konceptu są centra handlowe – mówi Aleš Hrabák, odpowiedzialny za rozwój franczyzy Fruitisimo. – Dlatego właśnie takich lokalizacji poszukujemy, przynajmniej w początkowej fazie wchodzenia na polski rynek.
Franczyzodawca oferuje pomoc w znalezieniu lokalizacji oraz ocenie jej potencjału, kosztów inwestycji i możliwych do osiągnięcia przychodów. Średnia inwestycja w lokal to od 50 do 75 tys. euro.
– Kandydat na franczyzobiorcę powinien dysponować kapitałem własnym w wysokości minimum 30 proc. tej kwoty – zastrzega Aleš Hrabák. – Oprócz tego musi posiadać środki, które pokryją czynsz za wynajem lokalu i opłatę franczyzową na co najmniej trzy miesiące.
Umowa franczyzowa jest podpisywana na pięć lat. Licencjodawca deklaruje pomoc przy pracach projektowych, przygotowywaniu i otwieraniu lokalu, także od strony prawnej i administracyjnej. Będzie też wspierał franczyzobiorcę podczas rekrutacji personelu, zapewni szkolenia zarówno dla biorcy, jak i dla jego pracowników.
– Szkolenia odbywają się także w trakcie trwania współpracy. Przez cały czas wspieramy też naszych franczyzobiorców m.in. w marketingu, zarówno lokalnym, jak i globalnym marki – podkreśla Aleš Hrabák. – Wyniki sprzedażowe każdej placówki są na bieżąco monitorowane, aby w razie potrzeby zaradzić ewentualnym problemom.
Opłata za przystąpienie do sieci to 10 tys. euro za placówkę. Miesięczne opłaty franczyzowe i marketingowe są ustalane indywidualnie.
– Liczymy na to, że w Polsce nasza marka odniesie podobny sukces, jak na innych rynkach – mówi Aleš Hrabák.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...