Sposób na konkurencję

Dla kogo oferta?
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Banking Retail System zrzesza pośredników finansowych, zajmujących się sprzedażą kredytów i pożyczek. Co zapewniają państwo swoim partnerom?
BRS w ramach współpracy zapewnia swoim partnerom bieżącą informację na temat szerokiej oferty bankowej i pozabankowej. Obejmuje ona również dostęp do ofert specjalnych, niedostępnych bezpośrednio w bankach i firmach pozabankowych. Partnerzy BRS mogą bezpłatnie zweryfikować w bazach BIK, KRD czy BIG InfoMonitor zdolność kredytową wskazanych przez partnera klientów. Poza tym partner ma do swojej dyspozycji analityka, który odpowie na wszystkie pytania, m.in. w którym banku, jaką kwotę, na jaki okres i w jakiej cenie może uzyskać dla swojego klienta. Ale na tym nie koniec... Organizujemy również szkolenia produktowe i merytoryczne z przedstawicielami wybranych banków i firm pozabankowych pod nazwą „Śniadania Mistrzów”, a także profesjonalne szkolenia sprzedażowe. 

Jakie wymagania macie wobiec partnerów? 
Ofertę współpracy z BRS kierujemy do partnerów, którzy są przedsiębiorcami i właścicielami biur pośrednictwa finansowego. Muszą oni posiadać także aktualny wpis do KNF. Nie posiadamy własnych oddziałów sprzedaży. Po podpisaniu umowy o współpracy z BRS partner nadal działa pod własną marką, a podpisana umowa nie jest umową na wyłączność.

Na czym zarabiają pośrednicy BRS? 
Nasi partnerzy zarabiają na prowizji od uruchomionego kredytu, a my zapewniamy wypłatę prowizji od ręki. Oznacza to, że nasi partnerzy nie muszą czekać na koniec okresu rozliczeniowego.

Jakie macie plany na nadchodzące miesiące? 
Liczba współpracujących z nami partnerów ciągle rośnie. Obecnie współpracujemy z blisko 1800 podmiotami. Bardzo nas to cieszy, a jednocześnie stawia przed nami nowe wyzwania. Chcemy się rozwijać, dlatego będziemy aktywnie zabiegać o współpracę z kolejnymi partnerami. Z drugiej strony kładziemy duży nacisk na bezpieczeństwo i etykę działania. Z tego powodu wprowadziliśmy Zasady Dobrych Praktyk. Dokument ten wyjaśnia, jakie praktyki akceptujemy i dlaczego na nich opieramy naszą współpracę z partnerami. Poruszamy także kwestię działań, które stanowią zagrożenie dla wspólnego biznesu.

Jak oceniają konkurencyjność na rynku pośrednictwa finansowego? 
Konkurencyjność na rynku pośrednictwa finansowego jest ogromna, o czym świadczy fakt, że do istniejących operatorów bankowych dołączają nowi i nawiązują współpracę z kolejnymi pośrednikami. Aby zapewnić sobie trwałą i satysfakcjonującą współpracę, trzeba się wyróżnić. W tym przypadku należy postawić nie tylko na atrakcyjną ofertę, ale przede wszystkim na pełne wsparcie współpracujących z nami partnerów. Naszą misją jest ułatwienie prowadzenia biznesu, dlatego zapewniamy najlepsze wsparcie pośrednikom finansowym. To m.in. z tego powodu grono współpracujących z nami partnerów stale rośnie.

Rozmawiała Maryla Pałasz

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Maryla Pałasz
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €