Partnerzy poszukiwani
– Idealny partner powinien mieć doświadczenie w branży kosmetycznej i w biznesie – mówi Eva Farkas, przedstawicielka węgierskiej marki Collagen Coctail.
Portfolio Collagen Coctail powiększa się właśnie o nowe produkty. Co to będzie?
Rzeczywiście asortyment produktów Collagen Cocktail, który obecnie składa się z płynnego suplementu diety w trzech różnych smakach oraz kremu przeciwzmarszczkowego, wkrótce się powiększy. Obecnie pracujemy nad trzema nowymi produktami: środkiem wspomagającym odchudzanie, suplementem diety do leczenia chorób stawów, wkrótce dodamy do swojej oferty także kawę rozpuszczalną. Wszystkie te produkty są oczywiście oparte na kolagenie, ale zawierają również innowacyjne, naturalne składniki, które już udowodniły swoją skuteczność w wielu krajach, choć jeszcze nie rozpowszechniły się na Węgrzech ani w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Środek wspomagający odchudzanie już jest dostępny w naszym sklepie internetowym, a wszystkie nowości zostaną wprowadzone do sprzedaży przed latem. W tym roku będziemy otwierać się na nowe kanały sprzedaży: sieci aptek, ale także na sprzedawców hurtowych. Nasza docelowa grupa klientów jest bardzo szeroka. To zarówno mężczyźni, jak i kobiety, w wieku 20-80 lat.
Jak można zostać partnerem handlowym waszej marki? Jakie są wymagania wobec kandydatów, którzy chcą dołączyć do sieci Collagen Coctail?
Szukamy w Polsce dystrybutorów, którzy są gotowi założyć własną innowacyjną firmę kosmetyczną. Idealnie byłoby, gdyby nasz przyszły partner miał doświadczenie w branży kosmetycznej i biznesie. A przynajmniej doświadczenie handlowe. Jesteśmy otwarci na współpracę zarówno z kobietami, jak i z mężczyznami, z inwestorami i dostawcami usług działających w branży kosmetycznej. Na początek wystarczy zainwestować 10 tys. euro. Kwota ta powinna się zwrócić już po 4-6 miesiącach.
Czy istnieje duża sezonowość w sprzedaży waszych produktów?
Podobnie jak w prawie każdym segmencie rynku, także w naszym przypadku sprawdza się zasada, że czwarty kwartał roku jest najlepszy. Jednak przemysł kosmetyczny jest branżą o stałym popycie, dlatego obrót jest bardzo intensywny także wiosną i dość stabilny również latem i jesienią.
Jakie macie plany na przyszłość?
Poszerzając portfolio produktów, stabilizujemy markę Collagen Cocktail, której pozycja na Węgrzech jest już bardzo silna. Teraz chcemy się skupić się na ekspansji na nowe rynki w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, takie jak Czechy, Słowacja i Polska.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


