Mobilne hot-dogi

Gotowe do pracy
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Gastronomiczny koncept New York Hot Dog powstał w 2006 roku. Obecnie sieć liczy ponad 40 punktów. Podstawą ich menu są oczywiście hot-dogi, serwowane w różnych rodzajach. Do tej pory franczyzodawca oferował licencjobiorcom dwa modele współpracy: możliwość otwierania lokali stacjonarnych lub wysp handlowych. Teraz wprowadza trzeci, mobilny, czyli przyczepy gastronomiczne.
– Wiele osób pyta nas o możliwość prowadzenia naszych punktów sezonowo, np. tylko w wakacje – mówi Damian Gosławski, kierownik działu rozwoju New York Hot Dog. – Jednocześnie mają do tego sezonowego biznesu poważne podejście, czyli chcą wypożyczyć profesjonalny sprzęt, przejść przeszkolenie w sprawdzonej firmie. Z drugiej strony my też widzimy, że rośnie zapotrzebowanie na street food, bo ludzie szukają czegoś dobrego do zjedzenia podczas spacerów, w parkach, przy basenach, w różnych strefach rekreacyjnych.

NYHD przygotował więc przyczepy, które będzie można wypożyczyć na krótki termin, minimum trzymiesięczny. Koszt najmu to 5 tys. zł netto miesięcznie w wakacje i 3 tys. zł poza sezonem. Ale najem to nie jedyna możliwość. Przyczepę będzie można też kupić, za 100 tys. zł netto. Punkty są gotowe do pracy, wyposażone m.in. w sprzęt do przygotowywania burgerów, hot-dogów, kiełbasek z grilla, frytek, tortilli. Raz w tygodniu franczyzodawca będzie dostarczać do placówek wszystkie produkty, potrzebne do przygotowywania dań. W przyczepach jest też strefa magazynowa, lodówki, zamrażarki. Posiadają także zamknięty obieg wody, potrzebują tylko dostępu do prądu.
– Chcemy, aby wokół przyczep powstawały strefy stolikowe, z leżakami, masztami z naszym logo, z miejscem nie tylko dla dorosłych, ale też z kącikiem zabaw dla dzieci – dodaje Damian Gosławski. – To może być punkt działający zarówno sezonowo, jak i całorocznie. Na jesień i zimę całość będzie można zadaszyć specjalnym namiotem, podłączyć ogrzewanie. Pod działalność całoroczną rekomendujemy lokalizacje przy galeriach handlowych, które generują ciągły ruch klientów. Mamy podpisane umowy z sieciami handlowymi w tym zakresie. Choć jesteśmy też otwarci na inne miejsca, np. przy basenach, lodowiskach, parkach rozrywki.
Franczyzodawca dostarcza gotowe, świeżo wyprodukowane przyczepy do wybranej lokalizacji. Organizuje też szkolenia, u siebie w centrali oraz na miejscu u franczyzobiorcy. Jeśli partner decyduje się tylko na wynajem krótkoterminowy, po sezonie licencjodawca zabiera przyczepę. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 5 proc. od obrotu.

Jednocześnie cały czas można otwierać też lokale stacjonarne oraz wyspy handlowe. Inwestycja w wyspę o powierzchni 6 m2 to koszt rzędu 50 tys. zł netto. Jednorazowa opłata wstępna wynosi 10 tys. zł. Na lokal wielkości 20 m2 należy przeznaczyć ok. 100 tys. zł, dodatkowo opłata wstępna to 20 tys. zł.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €