Fast food z polską tradycją

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Pomysł jest prosty. Sposób zarządzania jest macdonaldowski, a menu polskie. W karcie są m.in. zestawy: Leśne Rogi czy Chata Leśnika, składające się z pierogów, naleśników, zupy.

Jak dotąd działają trzy restauracje Leśnego Runa: dwie przy trasie Warszawa – Gdańsk koło Ostródy i jedna w Siedlcach. Ich powierzchnia waha się od 100 do 150 mkw. W otwarcie lokali firma zainwestowała 600 tyś. złotych. Wszystkie należą do spółki TPPK, której właścicielem jest z kolei Polska Agencja Rozwoju Turystyki w Kaliszu.

- Następne będą otwierać franczyzobiorcy – mówi Kućmierz. Poszukiwania franczyzobiorców rozpoczną się na początku przyszłego roku. Chętni do prowadzenia restauracji muszą mieć na uruchomienie biznesu dobrą lokalizację i 100 tys. złotych.

- Mając lokal w dobrym punkcie, można być niemal pewnym, że interes się powiedzie - zachęca Kućmierz. Nie wszyscy widzą to tak różowo. – Stworzenie sieci to niełatwe zadanie – ostrzega Krzysztof Kłapa, rzecznik firmy McDonald's w Polsce.

Więcej: Profit, grudzień 2002, str.24

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €