Franczyza w akcesoriach
Aż 80 proc. franczyzobiorców Telakces.com prowadzi więcej niż jedną wyspę lub sklep. Ale w sieci nadal jest miejsce dla nowych partnerów.
Telakces.com ma obecnie blisko 200 punktów handlowych z akcesoriami z branży GSM. W ubiegłym roku otwartych zostało 41, a od początku tego roku siedem.
– Chcemy w tym roku skupić się mocno na wspieraniu już działających placówek. Co nie oznacza, że rezygnujemy z otwarć – podkreśla Michał Skowronek, współzałożyciel i prezes zarządu Telakces.com. – W tym roku mamy w planach uruchomienie w sumie ok. 20 punktów. Najnowszy wkrótce ruszy we właśnie otwierającej się Galerii Młociny w Warszawie.
Telakces.com rozwija sieć w dwóch formatach: 40 proc. placówek to sklepy, a 60 wyspy handlowe. Często w jednej galerii funkcjonują i sklep, i wyspa, a nawet kilka wysp. Optymalne rozmiary stoisk kształtują się między 6-12 m2, a salonów między 30 a 50 m2. Franczyzodawca szacuje, że w zależności od formatu wydatki na uruchomienie placówki zawierają się w widełkach od 30 do 200 tys. zł. Wstępna opłata licencyjna to koszt od 500 zł. Wysokość opłat franczyzowych zależy od lokalizacji i powierzchni punktu.
– Jesteśmy siecią, w której franczyzobiorcy chętnie rozwijają biznes, otwierając kolejne punkty. Aż 80 proc. naszych licencjobiorców prowadzi więcej niż jedną placówkę – podkreśla Michał Skowronek.
Oprócz sprzedaży akcesoriów, w placówkach jest też możliwość wprowadzenia usługi serwisowania telefonów. Sieć rozwija się wyłącznie w galeriach handlowych. Franczyzodawca mocno wspiera licencjobiorców w poszukiwaniu odpowiednich lokalizacji.
– Rzadko zdarza się, aby partner sam się tym zajmował – potwierdza Michał Skowronek. – My robimy analizę rynku, sprawdzamy możliwości, rozmawiamy z zarządcami galerii. Oczywiście słuchamy przy tym naszych franczyzobiorców, którzy podpowiadają, jakim rejonem czy miastem są zainteresowani.
Franczyzodawca zapewnia też wsparcie w zakresie doradztwa w prowadzeniu sklepu czy stoiska oraz jego zatowarowania, know how marki, szkolenia branżowe, opiekę merytoryczną kierownika regionalnego oraz wsparcie marketingowe.
Telakces.com nie stawia ograniczeń, jeśli chodzi o wielkość miast, w których chce otwierać swoje placówki. Ważne, by było tam centrum handlowe.
– Rynek robi się coraz bardziej nasycony, wolniej przybywa też galerii handlowych – przyznaje Michał Skowronek. – Ale jednocześnie ten rynek jest też nadal atrakcyjny, co widać chociażby po tym, że wciąż przybywa nowych firm w naszej branży. Jednak sprawdzona marka daje franczyzobiorcom zdecydowaną przewagę.
ZOBACZ W KATALOGU
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży telekomunikacja, IT, AGD/RTV
Fonny Funny
Akcesoria do telefonów
Global Neovision
Sprzedaż usług Canal +
Orange
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Teletorium
Sprzedaż, kupno, serwis telefonów i akcesoriów
T-Mobile Polska SA
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


