Franczyzobiorca ma wybór

Licencjobiorca poszukiwany
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Magdalena Sulwińska, właścielka konceptu Family Shop. Sklep z Odzieżą Nową i Używaną, szuka potencjalnych franczyzobiorców przede wszystkim w małych miastach. Czy jeśli ktoś chce otworzyć własny sklep odzieżowy musi mieć doświadczenie w handlu? Franczyzodawca zaznacza, że nie.  Na pewno doskonale prowadzą sklepy osoby pracowite i zaangażowane. Trzeba mieć wysoką motywację i siłę, żeby właściwie doglądać biznesu, przez który przewija się duża liczba klientów. Na szczęście jest wielu przedsiębiorców, którzy chcą dobrze zarobić i nie boją się pracy. Błędy, na które uczulam, to zbyt wysoka cena ubrań. Klient, który za podobne pieniądze może kupić ciuch w popularnej sieciówce, raczej nie będzie szukał czegoś używanego w tej samej cenie – tłumaczy Magdalena Sulwińska.

Do tej pory franczyzobiorca był zobowiązany do uiszczenia opłaty franczyzowej w wysokości 6 tys. zł. Teraz może stać się właścicielem sklepu bez konieczności tej wpłaty. – W ramach opłaty wstępnej oferowałam wykonanie reklamy zewnętrznej, projekt i wydruk ulotek  w liczbie 5 tys. sztuk, szkolenie z prowadzenia sklepu, również ponosiłam koszt pierwszego transportu towaru – mówi Magdalena Sulwińska.  Niedawno postanowiłam zminimalizować koszty, wprowadzając możliwość wyboru pakietu. Sklep Family Shop można otworzyć bez opłaty franczyzowej, ale kwestie związane z m.in. z reklamą zewnętrzą leżą już po stronie franczyzobiorcy – dodaje właścielka konceptu.

Obecnie obowiązuje opcja całkowitej wymiany towaru już w momencie sprzedaży 40 proc. zatowarowania sklepu.  60 proc. zostaje, a ja już wymieniam całość. W dodatku nie określam czasu, w jakim sprzedaż ma nastąpić. Nasza sieć to tzw. franczyza miękka, franczyzobiorca nie ma obowiązku trzymać się sztywnych reguł, nie narzucam, jak ma być prowadzony sklep – komentuje franczyzodawca.

A co z lokalem? Franczyzodawca zapewnia, że potencjalny partner może liczyć na pomoc w  jego wyborze.  – Staramy się wesprzeć na tym etapie współpracy. Ale  najczęściej jest tak,  że franczyzobiorcy zgłaszają się do nas już z wybranym  miejscem. Zdajemy sobie sprawę, że oni najlepiej znają okolicę. Wiedzą, które miejsca są najczęściej odwiedzane  tłumaczy Magdalena Sulwińska.

Właścicelka konceptu zapewnia, że towar, który trafia do sklepu jest w dobrej cenie, o wysokiej jakości i starannie wyselekcjonowany. Franczyzodawca gwarantuje także terminowość dostaw i dogodne warunki rozliczeń.  Każdy przedsiębiorca ustala z nami indywidualnie wyłączność terytorialną. Oczywiście zapewniamy również wsparcie marketingowe i doradztwo. Pomagamy też w uzyskaniu dofinansowania ze środków pomocowych na rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej – mówi Magdalena Sulwińska.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Maryla Pałasz
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €