Licencja z kompozytu
Franczyzobiorcy marki DeskaMarzeń.pl obsługują nawet po kilkuset klientów miesięcznie. Gdzie w tej branży szukać zleceń?
DeskaMarzeń.pl to firma zajmująca się sprzedażą i montażem produktów kompozytowych: desek tarasowych i elewacyjnych, drewnianych płotów, gotowych systemów ogrodzeniowych. Marka ma obecnie osiem oddziałów franczyzowych, a do końca roku chce uruchomić kolejne siedem. Licencjobiorców szuka w miastach, liczących przynajmniej 50 tys. mieszkańców. Co ważne, decydując się na współpracę z konceptem nie trzeba inwestować w biuro.
– Działamy na zasadzie dojazdu do klienta. Sprzedaż odbywa się u niego, w miejscu gdzie będą wykorzystane nasze produkty – tłumaczy Michał Grabiński, prezes zarządu DeskaMarzeń.pl.
Franczyzobiorca zarabia na sprzedaży i montażu produktów. Musi więc mieć do dyspozycji fachowców, którzy się tym montażem zajmą.
– Licencjobiorcy zatrudniają takich pracowników, a my ich szkolimy – wyjaśnia Michał Grabiński.
Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 10 tys. zł. I – jak zapewnia franczyzodawca – to cała inwestycja. Nie ma też miesięcznych opłat franczyzowych. Oprócz szkoleń z zakresu znajomości asortymentu i montażu licencjodawca gwarantuje reklamę sieci w portalach internetowych, inne materiały reklamowe, wsparcie w obsłudze klienta, wyłączność terytorialną na określonym obszarze.
Franczyzobiorcy DeskaMarzeń.pl obsługują nie tylko klientów indywidualnych. Atrakcyjne są zwłaszcza duże zlecenia, np. przy inwestycjach deweloperskich.
– W tej chwili realizujemy zlecenie dla dewelopera budującego kilkadziesiąt nowych bloków – podaje przykład Michał Grabiński. – Taki duży klient zapewnia oczywiście odpowiednio wysokie przychody.
Choć trzeba pamiętać, że ten biznes jest uzależniony od pogody i zimą nadchodzi martwy sezon.
– Owszem, mamy w roku jakieś trzy miesiące przestoju – przyznaje prezes DeskaMarzeń.pl. – Ale w pozostałym okresie obroty są naprawdę wysokie. Oczywiście wszystko zależy od tego, jak poważnie podchodzi się do swojej pracy, ale mamy franczyzobiorców, którzy obsługują nawet kilkuset klientów miesięcznie.
Rynek budowlany w Polsce ciągle rośnie. W pierwszym kwartale tego roku oddano do użytku o 5,8 proc. mieszkań więcej, niż w tym samym okresie roku ubiegłego. A dobra koniunktura w budownictwie to też dobra koniunktura dla branży wykończeniowej.
– Ciągle powstają nowe produkty kompozytowe, zastępujące produkty drewniane. Są wygodne w użytkowaniu, nie musimy co roku ich szlifować i malować, przez co stają się coraz bardziej popularne – podkreśla Michał Grabiński.
ZOBACZ W KATALOGU
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


