Array ( [article] => Array ( [pid] => 66750 [country] => pl [article_id] => 11199 [article_date] => 2019-06-27 [articletype_id] => 1 [article_title] => Pomocna dłoń [article_intro] => Franczyzodawca Greenpoint zwiększył zakres pomocy dla nowych franczyzobiorców. Na jakie wsparcie mogą liczyć? [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 2 [img_photo_description] => [secret] => scrtkdc2303ff0e9c60d91dbccdcabf6ad256 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => moda [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => pomocna-dlon [article_title_striped] => Pomocna dłoń [dir] => article [article_text_photo] =>

Marka Greenpoint w 2019 roku skoncentrowała się na rozwoju tradycyjnych i internetowych kanałów sprzedaży. – Budowanie pozytywnych relacji z klientem i stałe umacnianie pozycji na rynku bez wielokanałowego podejścia do sprzedaży jest teraz niemożliwe. Tak jak inne marki, my również zauważyliśmy coraz większy wpływ ze sprzedaży internetowej. Aby sprostać silnej konkurencji i potrzebom coraz bardziej świadomym konsumentom, staramy się zachować równowagę między kanałem online i offline  mówi Tomasz Nowicki, specjalista ds. rozwoju sieci franczyzowej Greenpoint. Franczyzodawca zwraca uwagę, że choć branża odzieżowa jest wymagającym segmentem rynku, nie ma powodów do obaw. – Staramy się różnymi metodami wciąż podnosić obroty sklepów. Zauważyliśmy np. że ważnym czynnikiem jest wygląd salonów. W ciągu ostatniego roku kilka z naszych sklepów całkowicie odremontowaliśmy, co bardzo korzystnie wpłynęło na poprawę wyników sprzedaży – mówi Tomasz Nowicki. 

Sieć w minionym roku znacznie zwiększyła zakres pomocy nowym franczyzobiorcom. – Stosujemy szereg udogodnień, do każdego franczyzobiorcy podchodzimy indywidualnie. Udzielamy finansowego wsparcia przy zakupie wyposażeniu sklepu, udzielamy konkretnego wsparcia podczas procesu wyposażenia salonu oraz pomagamy w doborze odpowiednio wykwalifikowanych wykonawców – komentuje Nowicki. Franczyzodawca nie pobiera płaty wstępnej. Koszty inwestycji są naliczane indywidualnie. Wszystko zależy od wielkości lokalu i jego lokalizacji.

Franczyzodawca szuka partnerów w mniejszych miastach, ale nie wyklucza otwarcia nowych sklepów w aglomeracjach. – Przede wszystkim istotna jest dla nas lokalizacja. Inwestycja w biznes jest uzależniona właśnie od niej. Sklepy Greenpoint w większości znajdują się w miejscach o dużym przepływie klientów. Są to głównie galerie i ulice handlowe w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Lokal na sklep powinien mieć powierzchnię co najmniej 80 m2, układ prostokąta oraz jedną lub dwie witryny. Bardzo ważne jest również zatrudnienie odpowiedniego personelu – podkreśla Nowicki. 

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 283 [author_pid] => 1241 [author_name] => Maryla Pałasz [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => mpalasz@franchising.pl [author_profile] => [display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/PaMaryla [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/maryla-pa%C5%82asz-7386b489/ [author_photo] => Array ( [pid] => 164249 [itemserver_id] => 38568 [img_width] => 600 [img_height] => 800 [path] => 000/d25/maryla-palasz.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => maryla-palasz ) ) [link] => /artykul/11199/pomocna-dlon/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 106692 [country_item] => pl [description] => [path] => 277/386/modelka-w-sukience-greenpoi.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => null [img_width] => 440 [img_height] => 440 [itemserver_id] => 36938 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 167512 [country_item] => pl [description] => Sieć Greenpoint obecnie liczy ok. 90 sklepów własnych i ponad 50 franczyzowych. [path] => 694/e5f/greenpointgallery-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Z każdym rokiem coraz więcej [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 39680 ) [1] => Array ( [pid] => 167513 [country_item] => pl [description] => "Zauważyliśmy np. że ważnym czynnikiem jest wygląd salonów. W ciągu ostatniego roku kilka z naszych sklepów całkowicie odremontowaliśmy, co bardzo korzystnie wpłynęło na poprawę wyników sprzedaży". [path] => 91d/a5d/tomasz_nowicki_2-1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => Tomasz Nowicki, specjalista ds. rozwoju sieci franczyzowej Greenpoint [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 39681 ) ) ) [og_image] => 694/e5f/greenpointgallery-1.jpg [article_date_formated] => 27.06.2019 [article_day] => Czwartek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 167512 [country_item] => pl [description] => Sieć Greenpoint obecnie liczy ok. 90 sklepów własnych i ponad 50 franczyzowych. [path] => 694/e5f/greenpointgallery-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Z każdym rokiem coraz więcej [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 39680 ) [1] => Array ( [pid] => 167513 [country_item] => pl [description] => "Zauważyliśmy np. że ważnym czynnikiem jest wygląd salonów. W ciągu ostatniego roku kilka z naszych sklepów całkowicie odremontowaliśmy, co bardzo korzystnie wpłynęło na poprawę wyników sprzedaży". [path] => 91d/a5d/tomasz_nowicki_2-1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => Tomasz Nowicki, specjalista ds. rozwoju sieci franczyzowej Greenpoint [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 39681 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 167512 [country_item] => pl [description] => Sieć Greenpoint obecnie liczy ok. 90 sklepów własnych i ponad 50 franczyzowych. [path] => 694/e5f/greenpointgallery-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => Z każdym rokiem coraz więcej [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 39680 ) [1] => Array ( [pid] => 167513 [country_item] => pl [description] => "Zauważyliśmy np. że ważnym czynnikiem jest wygląd salonów. W ciągu ostatniego roku kilka z naszych sklepów całkowicie odremontowaliśmy, co bardzo korzystnie wpłynęło na poprawę wyników sprzedaży". [path] => 91d/a5d/tomasz_nowicki_2-1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => Tomasz Nowicki, specjalista ds. rozwoju sieci franczyzowej Greenpoint [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 39681 ) ) [imagesCount] => 2 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Greenpoint [id] => 376 [type] => 2 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 10 [link] => /franczyza/376/greenpoint/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 86720 [country_item] => pl [description] => [path] => 61e/17a/greenpoint.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 131 [itemserver_id] => 31354 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 174816 [country_item] => pl [description] => [path] => 632/f70/greenpoint_galeria_m_ociny_330_txg.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 42347 ) [1] => Array ( [pid] => 86726 [country_item] => pl [description] => [path] => e3f/141/greenpoint.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 300 [itemserver_id] => 31356 ) [2] => Array ( [pid] => 174815 [country_item] => pl [description] => [path] => 755/7ab/smallgreenpoint_galeria_m_ociny_223_txg.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 801 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 42346 ) [3] => Array ( [pid] => 174820 [country_item] => pl [description] => [path] => 3c7/cfd/smallgreenpoint_galeria_m_ociny_12_txg.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1472 [img_height] => 983 [itemserver_id] => 42350 ) [4] => Array ( [pid] => 174818 [country_item] => pl [description] => [path] => 4d1/248/smallgreenpoint_galeria_m_ociny_176_txg.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 801 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 42348 ) [5] => Array ( [pid] => 174819 [country_item] => pl [description] => [path] => 9c5/101/smallgreenpoint_galeria_m_ociny_309_txg.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1472 [img_height] => 983 [itemserver_id] => 42349 ) ) ) ) ) )

Pomocna dłoń

Z każdym rokiem coraz więcej
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Marka Greenpoint w 2019 roku skoncentrowała się na rozwoju tradycyjnych i internetowych kanałów sprzedaży. – Budowanie pozytywnych relacji z klientem i stałe umacnianie pozycji na rynku bez wielokanałowego podejścia do sprzedaży jest teraz niemożliwe. Tak jak inne marki, my również zauważyliśmy coraz większy wpływ ze sprzedaży internetowej. Aby sprostać silnej konkurencji i potrzebom coraz bardziej świadomym konsumentom, staramy się zachować równowagę między kanałem online i offline  mówi Tomasz Nowicki, specjalista ds. rozwoju sieci franczyzowej Greenpoint. Franczyzodawca zwraca uwagę, że choć branża odzieżowa jest wymagającym segmentem rynku, nie ma powodów do obaw. – Staramy się różnymi metodami wciąż podnosić obroty sklepów. Zauważyliśmy np. że ważnym czynnikiem jest wygląd salonów. W ciągu ostatniego roku kilka z naszych sklepów całkowicie odremontowaliśmy, co bardzo korzystnie wpłynęło na poprawę wyników sprzedaży – mówi Tomasz Nowicki. 

Sieć w minionym roku znacznie zwiększyła zakres pomocy nowym franczyzobiorcom. – Stosujemy szereg udogodnień, do każdego franczyzobiorcy podchodzimy indywidualnie. Udzielamy finansowego wsparcia przy zakupie wyposażeniu sklepu, udzielamy konkretnego wsparcia podczas procesu wyposażenia salonu oraz pomagamy w doborze odpowiednio wykwalifikowanych wykonawców – komentuje Nowicki. Franczyzodawca nie pobiera płaty wstępnej. Koszty inwestycji są naliczane indywidualnie. Wszystko zależy od wielkości lokalu i jego lokalizacji.

Franczyzodawca szuka partnerów w mniejszych miastach, ale nie wyklucza otwarcia nowych sklepów w aglomeracjach. – Przede wszystkim istotna jest dla nas lokalizacja. Inwestycja w biznes jest uzależniona właśnie od niej. Sklepy Greenpoint w większości znajdują się w miejscach o dużym przepływie klientów. Są to głównie galerie i ulice handlowe w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Lokal na sklep powinien mieć powierzchnię co najmniej 80 m2, układ prostokąta oraz jedną lub dwie witryny. Bardzo ważne jest również zatrudnienie odpowiedniego personelu – podkreśla Nowicki. 

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Maryla Pałasz
Author
Maryla Pałasz
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €