Tesco odwoła się od decyzji Poznania

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42
Puls Biznesu poinformował, że władze Poznania nie zgodziły się na proponowaną przez Tesco lokalizację drugiego hipermarketu w mieście. Firma zamierza się od tej decyzji odwołać. Przedstawiciele Tesco zwrócili się do Wydziału Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta o warunki budowy i zagospodarowania terenu przy ul. Jeleniogórskiej, na którym miał powstać drugi w Poznaniu hipermarket firmy. Urząd miasta nie zgodził się jednak na proponowaną lokalizację inwestycji.

Według Michała Paryska z zarządu Poznania, przyczynami wydania odmownej decyzji było ryzyko sparaliżowania komunikacji w tej części miasta, w której Tesco zamierza zbudować hipermarket, oraz miejskie plany budowy zajezdni tramwajowej na działce przy ul. Jeleniogórskiej – napisał dziennik.

Zadowoleni z decyzji są natomiast poznańscy kupcy, którzy od wielu lat apelują o to, by ich interesy były uwzględniane podczas podejmowania decyzji przez samorząd miejski. Zdaniem Romana Dery, prezesa Wielkopolskiego Zrzeszenia Handlu i Usług, odmawiając Tesco zgody na lokalizację po raz pierwszy władze stolicy Wielkopolski postąpiły odważnie. - Jesteśmy przeciwni lokalizacji centrów handlowych w mieście. Hipermarkety tak, ale poza miastem. Jeżeli Tesco powstałoby przy ul. Jeleniogórskiej, to nie wyobrażam sobie życia mieszkańców w tej części Poznania. Utrudnienia komunikacyjne byłyby ogromne i bardzo uciążliwe – powiedział Pulsowi Biznesu Roman Dera.

Więcej: Sławomir Erkiert, Puls Biznesu, 14 lutego 2001

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €