Pizza w dowozie

Koncept Fresh Pizza rusza z franczyzą. Chce zbudować sieć około 50 pizzerii.
Pizzerie realizujące zamówienia tylko w dowozie to ostatnio popularny format. Jego zaletą jest przede wszystkim niższa niż w przypadku klasycznej pizzerii kwota inwestycji. Poza tym pizza jest idealnym daniem „na dowóz” i duży procent zamówień w tradycyjnych lokalach realizowany jest właśnie w tej formie. Niedawno z budową sieci takich pizzerii wystartowała nowa marka firmy Wojtex, czyli Speedy Romano. Podobnym tropem idzie też poznański koncept Fresh Pizza, który powstał w 2011 roku. Specjalizuje się w sprzedaży pizzy z dowozem do klienta, choć – jak zapewnia franczyzodawca – jest też możliwe uruchomienie lokalu z salą konsumpcyjną.
- Naszym znakiem rozpoznawczym, który jako pierwsi wprowadziliśmy na rynek, jest pizza faszerowana, czyli dwie warstwy ciasta przełożone warstwą dodatków – mówi Krzysztof Mrugała, franczyzodawca Fresh Pizzy.
Koncept ma w tej chwili trzy lokale własne. Franczyzobiorców szuka w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców.
– Docelowo chcemy uruchomić w Polsce około 50 pizzerii – zapowiada Krzysztof Mrugała. – Od kandydatów na franczyzobiorców oczekujemy minimum rocznego doświadczenia w pracy w pizzerii lub w jej prowadzeniu.
Franczyzobiorcy sami powinni znaleźć lokal na pizzerię. Licencjodawca pomoże ocenić, czy miejsce jest odpowiednie.
– Najlepiej sprawdzą się lokalizacje na dużych osiedlach – radzi Krzysztof Mrugała. – Lokal powinien mieć powierzchnię od 50 do 100 m2, dobrze byłoby, gdyby już był przystosowany do potrzeb gastronomii.
Według szacunków franczyzodawcy, całkowite wydatki na inwestycję mieszczą się w widełkach od 50 do 70 tys. zł. W tej kwocie zawiera się przystosowanie lokalu, reklama, zakup auta firmowego.
– Na początek może wystarczyć jedno używane auto, oklejone w barwy i logo marki. To wydatek rzędu 10-20 tys. zł – dodaje franczyzodawca. – Wystarczy też zatrudnić jednego kierowcę oraz drugiego dorywczo na weekendy np. z własnym autem. Franczyzobiorca sam może robić pizzę lub, jeśli tego nie potrafi, zatrudnić pizzermena, a wtedy samemu przyjmować i dowozić zamówienia.
Licencjodawca ocenia, że zwrot z inwestycji w lokal Fresh Pizzy powinien nastapić po ok. 3-4 latach jego prowadzenia.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej