Inwestycja w figurę
Branża wellness/fitness jest dzisiaj jednym z najlepiej rozwijających się segmentów rynku – mówi Aneta Malińska, dyrektor regionu ds. nowych gabinetów Studio Figura.
Rynek fitness w Polsce przeżywa prawdziwy rozkwit. Eksperci twierdzą, że będzie rósł w tempie 15 proc. rocznie. Jak się to przekłada na zainteresowanie przedsiębiorców inwestycjami w państwa markę?
Zainteresowanie naszym konceptem jest bardzo duże. Co miesiąc kontraktujemy ok. 10 -15 nowych gabinetów, co w ubiegłym roku dało wynik 150 nowych studiów w Polsce. Teraz w sumie mamy ok. 220 placówek. Moim zdaniem to olbrzymie zainteresowanie wynika z wielu czynników. Z całą pewnością nie bez znaczenia jest fakt, że branża wellness/fitness jest jedną z najlepiej rozwijających się obecnie, ale to oczywiście nie jedyny powód. Studio Figura to przede wszystkim marka z 13- letnim doświadczeniem, o ugruntowanej pozycji, rozpoznawalna na całym świecie. Dzięki temu nowi partnerzy mają poczucie bezpieczeństwa.
A jakiego wsparcia im udzielacie?
Od samego początku towarzyszymy franczyzobiorcom w procesie otwarcia własnego biznesu, poprzez pomoc w aranżacji lokalu, zdobycie środków na sfinansowanie inwestycji czy przeprowadzenie szkoleń niezbędnych do codziennej pracy w gabinecie. Partnerzy mogą też liczyć na nas przez cały okres trwania współpracy. Każdy gabinet otrzymuje swojego opiekuna, który stanowi wsparcie w prowadzeniu biznesu. Zapewniamy udział w Akademiach Studia Figura, czyli szkoleniach dla franczyzobiorców, podczas których mają możliwość poznania nowych technik sprzedaży i wymiany doświadczeń. Jako franczyzodawca dzielimy się z partnerami całą wiedzą dotyczącą prowadzenia gabinetu.
Ile trzeba zainwestować we własne Studio Figura?
Kandydat na franczyzobiorcę sieci powinien dysponować lokalem o powierzchni 100-180 m2. Średni koszt prac adaptacyjnych to od 10 do 40 tys. zł. Zestaw 10 stacji zabiegowo treningowych oraz dwóch urządzeń z zakresu kosmetologii, to koszt minimalny od 140 tys. zł netto do około 180 tys. zł netto (lub więcej przy wyborze zestawu premium). Maszyny można wziąć w leasing. Jednorazowa opłata za przystąpienie do sieci wynosi 35 tys. zł.
Czy wasz koncept jest tylko dla kobiet?
Studio Figura jest miejscem wyłącznie dla kobiet, jako klientek, ale nie jest biznesem tylko dla nich. Coraz więcej mężczyzn dostrzega potencjał i rentowność naszego konceptu, decydując się na otwarcie gabinetu.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży beauty i fitness
Body Evolution
Studia modelowania sylwetki
Depilacja.pl
Salony depilacji laserowej
DepilConcept
Salony depilacji laserowej
EMS FitFactory
Studia treningu EMS
Estetic Point
Kliniki medycyny estetycznej
Fit+
Kluby fitness/siłownie
Fituro
Kluby fitness/siłownie
Gentlemen Barber Shop
Salony barberskie
Haircut Express
Salony fryzjerskie
In.Time
Studia treningu EMS
Jasmine Oriental Massage & Spa
Salony masażu orientalnego
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Nano Gym
Kluby fitness/siłownie
Orient Massage & Thai Organic
Salony masażu orientalnego
Paradise Studio Solarium
Solaria
Perfect Look Clinic
Salony kosmetyczne
PILAT3S
Studia pilates
Platinum Active EMS
Studia treningu EMS
Studio Synergy
Studia treningu EMS
Świat Podologii
Centra podologiczne
Thai Bali Spa
Salony masażu tajskiego
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Xtreme KiDS
Sale zabaw dla dzieci
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...


