Z miłości do mody

Violetta Czerkawska salon Made in G prowadzi wspólnie z mężem w Toruniu. Ile trzeba zainwestować w otwarcie sklepu odzieżowego marki premium?
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Violetta Czerkawska, która od kilku miesięcy prowadzi swój salon Made in G Fast Fashion w Toruniu, bardzo chwali sobie współpracę z GPoland. Jak przyznaje, od zawsze była związana z handlem, a moda była jej wielką pasją. Otwarcie własnego salonu było jedynie kwestią czasu. Salon prowadzi wspólnie z mężem, doświadczonym biznesmenem. – Mąż trafił na markę GPoland w internecie. Wybraliśmy markę odzieżową ze średniej półki, aby ceny dla mieszkańców Torunia były w miarę przystępne. Od rozpoczęcia rozmów z franczyzodawcą do otwarcia salony minęło kilka miesięcy. Wszystko poszło sprawnie i zgodnie z planem – mówi Violetta Czerkawska, franczyzobiorca GPoland.
Franczyzobiorca podkreśla zaangażowanie franczyzodawcy w pomoc na każdym etapie współpracy. Violetta Czerkawska zapewnia, że wyspecjalizowani w konkretnych dziedzinach menedżerowie, doskonale wiedzą, jak profesjonalnie poprowadzić klienta przez wszystkie etapy franczyzy. Franczyzodawca przygotowuje biznesplan, wylicza zyski i straty, pomaga w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji. – Wymagana powierzchnia lokalu to 70-90 m2, tyle potrzeba, aby towar w sklepie mógł być odpowiednio wyeksponowany. Jeśli franczyzobiorca nie ma własnego salonu, to pomagamy w negocjacjach cenowych z galeriami handlowymi lub w wynajmie odpowiedniego miejsca w mieście. Ale i od tego mamy odpowiednich specjalistów. Dział rozwoju w tej kwestii monitoruje rynek, aby nie fundować sobie niepotrzebnych niespodzianek – tłumaczy Monika Szurgot development manager GPoland.
Violetta Czerkawska bardzo docenia cykl systematycznych szkoleń. Co dwa tygodnie przechodzi szkolenia, natomiast raz w miesiącu może liczyć na wizytę koordynatora sieci Made in G, dzięki któremu jest na bieżąco z nowinkami. – Widzę wielkie zainteresowanie ze strony franczyzodawcy. Nie pozostawia nas samych sobie. Na każde pytanie dostajemy odpowiedź. Szkolenia obejmują wszystkie istotne kwestie: od wystroju salonu po profesjonalną obsługę klienta – dodaje Violetta Czerkawska. Franczyzodawca służy pomocą także na etapie rekrutacji pracowników. Violetta Czerkawska zwraca uwagę, że poprzeczka jest stawiana wysoko. – Należy pamiętać, że koncept Made In G to znane i cenione marki. W salonie każdy klient musi być dobrze obsłużony, dlatego tak ważne jest zaangażowanie, wiedza i pasja do mody pracowników sklepu – tłumaczy Czerkawska.
Przyszli franczyzobiorcy Made in G mają do wyboru cztery modele współpracy: Made in G Premium (ofertę salonów stanowią kolekcje marek premium, m.in.: Emporio Armani, Elisabetta Franchi, Patrizia Pepe, Liu Jo, Twinset, Laurel czy Pinko); Made in G Accessories (butiki z luksusowymi markami akcesoryjnymi, m.in.: Furla, Coccinelle, Pollini, Calvin Klein, Love Moschino czy Ralph Lauren); Made in G Denim (koncept skupiony na kategorii marek Denim – Casual, m.in.: Tom Tailor, s.Oliver, Rifle Jeans oraz Salsa Jeans) oraz Made in G Fast Fashion (pomysł na salon z ofertą marek z sektora tzw. fast dashion, m.in.: Rinascimento, Imperial, czy Naf Naf).
A jakie są koszty inwestycji? Te zależą od modelu. Jeśli franczyzobiorca będzie chciał otworzyć sklep monorandowy to musi być przygotowany na inwestycję w wysokości mniej więcej 1 mln zł.. Sieć salonów M in G jest już już niższa w inwestycji. Natomiast otwarcie sklepu M in G Premium i Accessories to wydatek co najmniej 500 tys. zł. Fast Fashion i koncept Denim – 300 tys. zł.
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...