Zarabiaj na dekoracjach
– Osoba prowadząca sklep powinna posiadać poczucie estetyki i zdolności manualne – mówi Agnieszka Falińska, menadżer ds. rozwoju marki GoDan.
Co oferuje marka GoDan?
Sklepy GoDan oferują dekoracje balonowe (kompozycje, cyferki, napisy, girlandy) oraz asortyment party tj. zastawy stołowe, przebrania i akcesoria potrzebne do świętowania imprez okolicznościowych.
Gdzie szukają Państwo franczyzobiorców?
Poszukujemy kontrahentów w całej Polsce, najchętniej w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Jednak nasz koncept charakteryzuje się łączeniem usług ze sprzedażą detaliczną, dlatego w zależności od lokalizacji, otwieramy sklepy również w mniejszych miejscowościach. Obecnie mamy 52 franczyzobiorców w całym kraju.
Czego wymagacie od kandydatów na franczyzobiorców?
Osoba prowadząca sklep powinna posiadać poczucie estetyki i zdolności manualne. Dlaczego? Nie zapominajmy, że w tej branży klient będzie potrzebował naszej pomocy. Oczywiście dobrze, by franczyzobiorcy dobrze posługiwali się nowinkami technologicznymi i biegle wykorzystywali e-commers do sprzedaży w sklepie.
Jakie są warunki finansowe inwestycji?
Inwestycja to około 15 tys. zł w aranżacje sklepu oraz około 15 tys. zł w zatowarowanie. Całkowita kwota inwestycji wynosi więc średnio 30 tys. zł, ale oczywiście zależy ona od wielkości sklepu.
Czy franczyzobiorcy samodzielnie muszą poszukiwać miejsca do prowadzenia biznesu, czy mogą liczyć na pomoc franczyzodawcy w tym zakresie?
Kontrahenci mogą liczyć na GoDan, możemy pozyskać lokal lub wskazać miejsce najlepsze do prowadzenia działalności balonowej. Ocena lokalizacji opiera się o biznesplan, który uwzględnia zarówno szacunkowe obroty, jak i koszty. Nie ukrywamy, że najtrudniej zawsze jest pozyskać odpowiednią lokalizację. W tym przypadku musimy znaleźć lokal w dobrym miejscu, z witryną i parkingiem w pobliżu, za opłacalną cenę. Musimy również uwzględnić konkurencję już istniejących sklepów. W niektórych miastach konkurencja jest sporym wyzwaniem, ale ostatecznie inwestycja w placówkę GoDan zawsze się opłaca.
Rozmawiała: Maryla Pałasz
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży art. dziecięce
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

