Zarabiaj na nieruchomościach

Marka IWG w Polsce
Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Należący do Grupy IWG, Regus zdecydował się udostępnić prowadzenie swoich biur w Polsce na zasadzie franczyzy. –  Nasza działalność to dostarczanie gotowych rozwiązań z zakresu zapewnienia rożnego typu miejsc do pracy w profesjonalnej powierzchni biurowej. Może to być jedna osoba , jak rownież korporacja z kilkuset pracownikami (w dużych centrach typu Spaces) –  mówi Sebastian Koziara, dyrektor rozwoju Grupy IWG na Europę WschodniąMarka, która w roku 1989 jako pierwsza na świecie wprowadziła koncept elastycznych przestrzeni do pracy, przez ostatnich 30 lat rozwinęła model biznesowy, który został przetestowany w różnych scenariuszach gospodarczych. Nowa strategia działa już w innych krajach, m.in. w Wielkiej Brytanii. Dzięki dodatkowym partnerom firma chce przyspieszyć wzrost. – W Polsce z powodzeniem działamy już w ośmiu miastach takich jak Warszawa, Kraków, Wrocław, Gdańsk, Poznań, Łódź, Katowice, Lublin. W oparciu o te sukcesy, chcielibyśmy kontynuować naszą ekspansję, aby jak najszybciej cieszyć się obecnością we wszystkich kluczowych miastach regionalnych – dodaje Sebastian Koziara.

Franczyzobiorca IWG może liczyć na opiekę zespołu franczyzowego firmy Regus od etapu doboru odpowiedniej lokalizacji przez wsparcie operacyjno-marketingowe po zapewnienie 24-godzinnej obsługi klienta. Najatrakcyjniejszym profitem dla franczyzobiorców jest korzystanie z globalnej sieci sprzedaży IWG, a dla ich klientów dostęp do sieci ponad 3300 biur grupy, do której należy Regus. Oznacza to, że klienci franczyzobiorców Regusa mogą w ramach abonamentu korzystać z biur w ponad 1100 miastach w 110 krajach. Od franczyzobiorcy natomiast sieć oczekuje gotowości do otwarcia 3-5 centrów biznesowych w ciągu kilku lat i zarządzania nimi. Franczyzobiorca świadczy usługi biznesowe polegające na dostarczeniu umeblowanej, gotowej do użytkowania powierzchni biurowej, co-workingowej. Ilość osób zatrudnionych należy do decyzji partnera. Standardowo przewiduje się 3 osoby. 

Jak zapewnia franczyzodawca, budynek może być w posiadaniu partnera lub może zostać przez niego wynajęty na wolnym rynku. – My pomagamy franczyzobiorcy w wyborze lokalizacji i możemy doradzać w negocjacjach umowy z wynajmującym. Adaptacja budynku może być przeprowadzona bezpośrednio przez partnera lub właściciela budynku, jeśli tak będzie uzgodnione w ramach umowy najmu. Do tego dochodzą meble, dekoracje i infrastruktura IT –  mówi Koziara.

Operator musi też posiadać zabezpieczenie finansowe, które pozwoli mu na zarządzanie centrum zgodnie ze standardami marki Regus. Jak zaznacza Koziara, franczyzobiorca będzie zobowiązany samodzielnie prowadzić działalność polegającą na otwarciu i bieżącym zarządzaniu grupą centrów biznesowych. A gdzie franczyzodawca szuka potencjalnych partnerów? – Widzimy potencjał w miastach o populacji co najmniej 50 tys. Analizujemy każde miasto w oparciu o dane demograficzne i rozwój gospodarczy, aby określić dokładną liczbę centrów biznesowych, które chcielibyśmy otworzyć z naszymi partnerami – tłumaczy Sebastian Koziara.

A jakie są koszty inwestycji? Franczyzodawca zapewnia, że mieści się ona w kwocie od około 500 tys. euro do 1 mln euro za lokalizacje (w tym zawarta jest kwota budowy i wyposażenia powierzchni biurowej ). –  Franczyzobiorcy powinni być w stanie otworzyć i prowadzić kilka placówek w ramach obszaru ich wyłączności geograficznej – mówi Koziara.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Maryla Pałasz
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €