Interes w dobrym stylu
Franczyzodawca Grupy Vistula pobiera od partnera jednorazową opłatę licencyjną w wysokości 10 tys. zł. Co oferuje w ramach pakietu franczyzowego?
Franczyzodawca Vistuli, Bytomia i Wólczanki szuka licencjobiorców w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców. Obecnie z markami Grupy Vistula współpracuje ponad 400 partnerów. – Placówki franczyzowe naszych marek otwierane są w miastach, gdzie dotąd nie było sklepów pod naszymi szyldami. Idealny franczyzobiorca to przede wszystkim osoba chętna do otwarcia salonu w centrum handlowym. Salony z naszymi markami otwieramy również w sklepach przyulicznych – mówi Katarzyna Piszczek, dyrektor ds. franczyzy Grupa Vrg. – Wybór padł na te lokalizacje, przede wszystkim ze względu na wygodę naszych klientów, łatwy dojazd i dostęp do szerokiego asortymentu, jaki oferują galerie. Klienci, wybierając jeden z produktów z naszej oferty, czy jest nim garnitur czy też koszula, często szukują jeszcze produktów uzupełniających ich out fit – tłumaczy Katarzyna Piszczek.
Wysokość kwoty inwestycji zależy od marki otwieranego salonu oraz stanu lokalu. Przewidywana kwota inwestycji dla salonu Vistuli wynosi maksymalnie 2,9 tys. zł za 1 m2. Dla butiku Wólczanki nie więcej niż 3,9 zł za 1 m2, natomiast dla salonu Bytom, nie przekracza kwoty 2,5 tys. zł za 1 m2. Franczyzodawca pobiera od partnera jednorazową opłatę licencyjną w wysokości 10 tys zł.
Franczyzodawca ma konkretne wymagania dotyczące metrażu salonu dla poszczególnych marek. Dla marki Vistula preferowany jest lokal od 90 do 130 m2, dla marki Wólczanka idealny salon powinien mieć od 25 do 35 m2, natomiast dla marki Bytom od 80 do 120 m2. – Franczyzobiorcy zobowiązani są do prowadzenia salonów oraz butików zgodnie z naszymi standardami, zależy nam, aby punkty franczyzowe nie odbiegały wyglądem od naszych salonów firmowych – mówi Katarzyna Piszczek. Franczyzodawca oferuje pomoc w znalezieniu lokalizacji oraz gotowy projekt aranżacji wnętrza. – W zamian za współpracę partnerowi oferujemy prowizję od sprzedaży rzędu nie mniej niż 30 proc. od obrotu miesięcznego – dodaje Katarzyna Piszczek.
W ramach pakietu franczyzowego franczyzodawca zapewnia sprzęt komputerowy i oprogramowanie, szkolenia, wsparcie marketingowe, dostęp do narzędzi marketingowych i sprzedażowych, wsparcie regionalnego dyrektora sprzedaży oraz opiekę visual merchandisera. – Największym i jednym z najbardziej istotnych wyzwań jest negocjacja odpowiedniej stawki czynszowej w centrach handlowych, dlatego w tym zakresie przyszły franczyzobiorca również może liczyć na wsparcie ze strony spółki – zapewnia Katarzyna Piszczek.
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


